No vidíte, že to jde diskutovat k věci a slušně. Dal jsem vám palec nahoru a pozdvihnul tak "vašeho Karma" (-: Ani oznámení o Spamu nebylo tentokrát nutné.
Ano, ale zdaleka ne vsichni. Pokud vim, celkova letni sledovanost je oproti zimnim obdobim nizsi maximalne o ctvrtinu (rozdil mezi nejlepsim zimnim a nejhorsim letnim mesicem v prime time) a pri opravdu zoufale konkurencni nabidce by mohly zejmena mensi stanice s prumernymi naklady dosahnout sledovanosti i vyrazne vyssi nez maji v zime, kdy je velke stanice snadno prevalcuji. Proto si dovoluji tvrdit, ze letni obdobi je potencialni sance mensich televiznich stanic.
Btw. kdyz uz jste mluvil o te kulture, nezapominejte, ze i divadla maji prazdniny a na TV koukaji jiste i rodice, kteri o prazdninach nemuseji chodit na rodicovske schuzky... ;-) To je samozrejme uplne okrajova zalezitost, spis pro zasmani. Podstatne jsou opravdu ty dovolene, ktere o tech max. 25% celkovou sledovanost snizi. A pravdepodobnost spatneho pocasi v nasich krajich take neni nulova. Jinymi slovy, s tim, ze alespon v nekterem z vytipovanych dni bude osklivo a celkova sledovanost bude srovnatelna se zimnimi mesici, se statisticky pocitat rozhodne da.
Lidé jsou na dovolených, na zahrádkách, grilují, za kulturou - jinými slovy užívají příjemných slunných a teplých večerů k těm aktivitám, které v zimních měsících v tuto dobu nemohou provozovat. A vědí to i ve vedení TV, vědí to i zadavatelé reklam - podle toho pak vypadá programová skladba a nabídka. Nic, co by se nedalo pochopit.
Ja si to nemyslim a nevim kam na to chodite (s kym se stykate, ze ve 20 hodin jeste neni doma? a kde by mel byt?), ale proc ne? Kazdy muze mit nejaky nazor. Nemam s tim problem.
Tak to by bylo naprosto neprozřetelné a neekonomické. V letních měsících je obecně sledovanost TV značně nižší, diváci mají jiné zájmy a mnozí z nich ve 20 hodin ještě nejsou doma. Vše ostatní, odvíjející se z tohoto faktu je myslím si zbytečné dále rozvádět.
To jen dokazuje, ze letni program vsech televizi je opravdu o nicem. Je s podivem, ze se napriklad Prima nema zajem v lete dostat na vysluni sledovanosti. Pritom by to bylo tak snadne. Lide jsou z programu vsech stanic otraveni (soudim podle sebe a sveho okoli), takze by jiste vzali zavdek jakymkoli alespon trochu pritazlivym filmovym materialem a mozna by trhli zimni sledovanost Primy, dost mozna i v absolutnim meritku. Chce to proste konkurenci, ktera se nebude snazit ziskat divaky jen behem vanocnich svatku. Doufejme, ze digitalizace ji prinese.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).