Většinou nejjednodušší řešení bývají nejúčinější. Na web.de zavedli, že když tam přijde email, automaticky se vrátí odesilateli. Odesilateli je vysvětleno, že existují antispamová opatření a je požádán aby potvrdil svou totožnost kliknutím na odkaz. Pak je daná emailová adresa povolena. Tato metoda musí být samozřejmě kombinována s mnoha dalšími, pak to celé funguje. Stále lepší než mít na toto samostatné ministertvo, které plodí absolutně nesmyslné a internet poškozující zákony.
Jojo... take se obavam, ze me servery by si se mnou uz tim padem nepokecaly ve tri v noci... pomoci mail->sms.
To by mi rozhodne chybelo :-)
/bohuzel by to fakt byl pruser :-[ /
PJ
Fakt dobre. Jenom to napadne pripomina e-maily, ze Bank of America potrebuje taky neco odkliknout. Takze bud utvrzuje nedbale uzivatele v praxi, ze pro spravne fungovani Internetu se neustale neco odklikava, nebo naopak paranoidni uzivatele zbavi moznosti poslat neco do web.de.
jo, to je pěkné a neoriginalní řešení (viz například SolidBlue Spam Interceptor).
dobré je ale kombinovat to s:
1) možností ručního nastavení od majitele schránky
2) automatickým přidáváním adresátů z hlaviček odesílaných e-mailů (propojení s smtp serverem).
3) spamassassinem (apod.) který zajistí, že na e-maily s velmi vysokým spamrate se výzva vůbec nepošle.