Udelal bych to obracene. Vyrobce STB se muze prihlasit do OCENENI. Jako je treba oceneni "umim dobre cesky". Prihlasene vyrobky ziskaji velkou samolepku treba "pracuji zde". Vyrobce ziskava moznost si vyrobek nechat otestovat. A oni se uz prihlasi sami. Jestlize v obchode zakaznik najde 5 STB z toho 2 budou mit oceneni "pracuji zde" tak ktery si koupi? Oni uz se uz vyrobci postaraji, aby tu samolepku meli vsichni.
Problém je v tom, že klasický neznalý divák a zákazník pochopitelně žádnou takovou samolepku ani hledat nebude, nebude o její existenci a významu nic vědět. A je v zájmu prodejce nabízet svým zákazníkům kvalitnější = dražší STB, nebude mít v budoucnu problémy s případnými reklamacemi.
Presne tak urcite vetsina vyrobcu tak cinni. I kdyz nekdy se bohuzel vyplati prodat mraky nezrovna exceletnich vyrobku kde kdyz odectu balik reklamaci jsrm stale ve vyhode. Docela bych si umel predstavit i letacek v prodejne s vysvetlenim co je digitalizace (kampan). Napriklad MS do obchodu s IT dava take letacky nenechte se ponorit do tmi!. Pristroj si babicka sama nekupuju vetsinou poveri nejzdatnejsiho z rodiny ktery se pak snazi i o instalaci. A kdyz jde do prodejny urcite se opta co je co a co ktera samolepka znaci. A jaky je rozdil mezi timto a timto kdyz tendle ma samolepku a ten ne. Viz samolepka "digitalni prijem"