Vlákno názorů k článku Zdeněk Duspiva: Digikampaň začne ve velkém až příští rok od anonym - Chápu na jedné straně pana Duspivu, že když...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 5. 2008 7:29

    bez přezdívky
    Chápu na jedné straně pana Duspivu, že když do klína dostal 100 mil. Kč, že se musí utratit za každou cenu, to by pak jeho NKS byl k ničemu, vždyť je to jeho obživa. Myslím si, že dneska český národ ví o digitalizaci a jeho problémech v Česku hodně a kampaň je jen vyhozené peníze. Raději bych peníze vložil do urychleného zapínaní vysílačů DVB-T. Jediný problém vidím akorát, že se mění a hlavně oddalují termíny zapínání vysílačů. Kampaň v příštím roce bude už slušně řečeno na nic, ale pan Duspiva jako ředitel NKS musí z něčeho žít.
  • 13. 5. 2008 8:28

    Karel Cibulka
    Takže záleží na hráčích typu Nova TV a ČRa jak se k tomu postaví a pošlou tu digitalizaci dál,ČT by mohla sama digitalizovat,jenže znáte naše vykutálené politiky a to nejen od zdejší branže ale vzpomeňte si na projekt p.Kaplického a Národní Knihovny na Letné(Blob)a tak nemohu než napsat že podoba zásahu politiků je až nápadně podobná,tedy může být ale předpokládám že se stane a tak ČT bude dál oddalovat aby "táhli za jeden provaz" s komerční Novou TV.No a ČRa zase kvůli vysílačům a vrtulníkům nebude moci vyměnit anténní systémy na primárních vysílačích typu Bukova Hora(tam už je vyměněno),Klet,Cukrák,Krašov,Hoštálkovice a podobně velké vysílače.Ty budou brzdit že to nestihnou vyměnit systémy kvůli počasí...co dodatt...no coment...
  • 13. 5. 2008 9:10

    bez přezdívky
    presne, v dobe, kdy v Ostrave zprovozni o mesic drive most na Ceskobratrske a oduvodnuji to super pocasim v zime, tak CRa se vymlouva jak neco nejde v terminu stihnout. Klasicti tulenove nemakacenkoviti. Pijavice.
  • 13. 5. 2008 9:12

    Pamětník
    Srovnávat Národní knihovnu a DVB-T mi nepřipadá zcela souměřitelné. DVB-T se více, nebo méně, nějak dotkne všech voličů a v rámci permanentního předvolebního "boje" je každý hlas dobrý. Knihovna představuje jen takové intelektuální hrátky a je jen předmětem soupeření v uplatnění vlivu mezi různými skupinami politiků uvnitř i mezi stranami. Dopad na většinu voličů je v tomto případě minimální. Peníze do digikampaně jistě lákají a pokušení, něco si také urvat, je jistě veliké. Pokud se to správně spojí i s činností vládní strany, je takový milionový příspěvek na volební kampaň zajímavý, ale musí se správně použít a zacílit. A to je, jak předpokládám, ten největší problém, protože politici a jejich našeptávači si asi netroufnou jednoznačně vyhodnotit vliv postupu digitalizace na výsledky příštích voleb. Oddalováním ale nic nepokazí, protože v každém případě znamená digitalizace vícenáklady pro všechny diváky/voliče a proto se do toho nikdo přehnaně nehrne.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).