"Billing" z výpočetního střediska si přece vybral ČTc - nenutím ho k měsíčnímu posílání faktur poštou (vždycky je tam i povzbuzující leták, jakou že to skvělou službu používám, takže možná by ty peníze stejně utratili za adresnou reklamu). Ať to dají na internet nebo na žádost z infolinky nebo na platby předem - co je mi po tom.
Jinak k té zabrané kapacitě - nikdo nemá síť stavěnou na stav, kdy jsou všechny koncové body naráz aktivní. Proč bych byl zrovna pro mobilního operátora "méně nebezpečný, že si náhle zavolám a jeho síť to kapacitně nezvládne"?
I ČTc si kapacitu řídí podle svých čísel o vytížení, akorát podle mě chce, aby se mu to mrtvé železo a režie zaplatily jen z paušálů. Pak by ale měl dávat hovory uvnitř své sítě za hubičku (viz trochu větší USA) a ne je ještě šponovat podle vzdálenosti.
K jádru debaty. Proč je tedy podle vás bezhovorový paušál dražší, než paušál z HomeMaxi, když jinak paušální část z balíčku vždy s počtem předplacených minut roste?
A když to přeženu, proč by třeba ty babičky nemohly mít paušál a hovorné nastaveny stejně, jako má telefonní budka? To podle vás opravdu stojí měsíční vyúčtování té stovky nejlevnějšího paušálu celých sto korun??? (když za zbylých 90 už jsou volné hovory)
Navíc, pořízení SIM+mobilu se dá přirovnat k zavedení linky + koupi přístroje na stůl. Těžko to porovnávat s následnými měsíčními platbami za cokoliv.
Když už jste si vybral mobily, tak Twist/Go/Oskarta mě nestojí měsíčně NIC (pokud z nich občas zavolám) a určitě za tuto (mojí oblíbenou) cenu můžu hovory i SMS přijímat, takže s tím má operátor asi i nějaký náklady...
Prostě si v ČTc rozmyslete, co za kterou část služby chcete a kdo to platí.