Názory k článku Dva zážitky s Telecomem II.

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 2. 2000 16:14

    SKY (neregistrovaný)
    No pokud vim tak I2000 u IOL byl oficialne sputen,vc. bannerove reklamy a prodeje sad IOL 2000, az tyden pote co se dotycny stroural v nastaveni, takze myslim pokud se dostal k nejakemu firewallu tak by spise meli kopnout nekam, aspon ja osobne bych to tak udelal.nehlede na to ze si mohl klidne mail smazat nedopatrenim sam.
  • 7. 2. 2000 20:11

    Dalibor Straka (neregistrovaný)
    Zákazník nedostal informační mail o přečíslování. Vypadá to, že nikoho nenapadlo, že může být pravda na obou stranách. Kolik % mailů že na internetu nenávratně zmizí a nikdy nedojde? Moc to není a přesto se to občas stane.
  • 7. 2. 2000 16:48

    MK (neregistrovaný)
    For je v tom, ze na tom TS se vubec nic nemenilo :-)))
    Videl jsem tu odpoved, ale neopovazil bych se tvrdit, ze ISP pote rekl, ze to byla chyba. Je mozna chyba, ze to bylo formulovano ve vsi slusnosti :-) Ta promptni oprava mimo jine znamenala zmenu tusim pro 5 jinych zakazniku, kteri to puvodne OSPF chteli.
    Myslim, ze postup uzlu v Brne je velmi daleko v kulture komunikace se zakazniky.
    Co se tyce zmeny majitele, tak si takove veci nech od cesty.
  • 7. 2. 2000 16:18

    VD (neregistrovaný)
    Podobne zkusenosti mam i ja. Zakaznik obdrzel dopis o precislovani. Ale ... Jaksi v nezminenem telefonnim uzlu bylo pozapomneno na zakazniky na analogove ustredne a cislo nefungovalo. Po konzultaci s prislusnymi pracovniky bylo prez noc odstraneno. A novy problem. Ne ze by nic nefungovalo, ale odezvy byly silene pomale. SMTP, POP3 az 60 ses (pro beznem nastaveni timeout vyprsel), teprve pri nastaveni timeout na 60 ses jsem dostaval tak v 50% odezvu na portu 25 (SMTP). Toto se prez vykend srovnalo a nyni je vse OK. Jenom bych si postezoval na uroven informovanosti, odpovedi typu: ja nevim, u kolegy, tady to jde a podobneho razeni jsem vstrebaval jako houba a ozbrojen asertivitou jsem se nakonec protelefonoval.
    Nakonec pochvala. Chtel jsem, aby mne informvali, az nova cisla pujdou i na analogove ustredne. Opravdu mi zavolali. Dekuji.
  • 7. 2. 2000 13:41

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Ale Zube, ja prece netvrdim, ze na zadnem TS nebezi nejaky protokol z rodiny EGP. Kdyz vsak zacne bezet diky prenastaveni daneho TS a ISP tvrdi, ze nic neupravoval na sve strane, technik ze Siemensu tvrdi, ze linka je ziva (ze po ni je provoz), SW technik (moje malickost) potvrdi tuto zpravu a dokaze co se vlastne deje a ze nevyzadana data (ktera mimojine snizuji placene pasmo zakaznikem!) putuji od ISP a ISP pote rekne, jo to je chyba, to by nemelo (a behem 2 minut zjedna napravu) tak kde je chyba? Zajimave, ze toto se delo jiste utery a hned ve ctvrtek nato se ISP ohrazuje, ze vse bylo v poradku... O techto vecech mluvim (a napr. i o pruseru s neexistujicimi reverzy opet u CESNETu na TS v Brne loni v prosinci) a pokud neveris, odkazu Te na patricne kompetentni pracovniky ze strany postizenych (nejde o par korun a v poctu brnenskych zakazniku to musel byt poradny balik). Doufam, ze zmenou majitele se zmeni i pristup zamestnancu CESNETu k zakaznikum...
  • 7. 2. 2000 13:33

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Co se týče toho mailu, myslím, že Jozef nemůže vědět, jak to skutečně bylo (protože mail přišel onomu zákazníkovi...
    Jiste, zakaznici jsou kolikrat poradni truhlici, ale Jozefuv kolega se tuto inforaci dozvedel z oficialniho zdroje IOL neb Cesky telecom a IOL rovni jsou. Maji si udelat poradek predevsim sami u sebe...
  • 7. 2. 2000 11:30

    MK (neregistrovaný)
    Ahoj Pajo,
    myslim, ze jsi tezce vedle. Na nekterych terminalovych serverech je proste OSPF pusteno, protoze, ac tomu nebudes verit, nekteri zakaznici to vyzaduji.
    MK
  • 7. 2. 2000 9:53

    Petr Tesařík (neregistrovaný)
    Co se týče toho mailu, myslím, že Jozef nemůže vědět, jak to skutečně bylo (protože mail přišel onomu zákazníkovi, a ten jej možná kamsi založil, přehlédl, nevěnoval pozornost, apod.). Co se týče toho firewallu, považuji se do jisté míry také za odborníka a z těch výpisů je celkem zřejmé, že firewall byl u IOL. Že byl nastaven špatně, je jasné už jenom z toho, že zákazníkovi něco nefungovalo. Howgh.
  • 7. 2. 2000 9:33

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Opravdu by mne zajimalo za co se kdo ma komu omlouvat?

    Za to, ze IOL ma neinformovany Hot-Line?
    Za to, ze zakaznik, ktery se snazi dopidit priciny sveho problemu je ze strany IOL mylne informovan?
    Za to, ze firma, ktera je dalsim spoluhracem ve hre zakaznik a jeho potreby se snazi problem zakaznika vyresit na svoje naklady vsemi dostupnymy zpusoby a cestami, bez neopravneneho vniknuti na cizi 'uzemi' vsak nedokaze napravit neschopnost jinych?
    Proc se velci ISP tvari, ze doslova sezrali vsechnu moudrost sveta a ze se nikdy nemohou zmylit, udelat chybu v nastaveni a ze vsichni ostatni jsou tupci a co nas vlastne vubec otravujete?
    Mam velmi podobnou zkusenost s CESNETem, kdy nas zakaznik mel velmi vazny problem (dialp-up neshazoval a zakaznik diky chybe CESNETu provolal behem 1 nedele, kdy opravdu lidsky subjekt nemohl zasahnout, na ISDN desetitisice korun), CESNET tvrdil, ze nic nemenil, ze u nej je vse OK. Stacilo se podivat co vlastne pres ippp0 do pocitace leze a ejhle... aneb vydeli jste, ze by si nejaky EGP protokol (v tomto pripade OSPF) zjistoval parametry pro routovaci tabulky na dial-upovych telefonnich linkach? Tento faux-pas bohuzel nebyl ze strany CESNETu a tohoto zakaznika jedinny.
    Na obranu Jozefa mohu jeste uvest, ze ho obstojne (i osobne) znam, ze ma nekolikalete zkusenosti s provozem a spravou (vcetne bezpecnosti) siti na Slovensku odkud pochazi (provozovat studenstkou sit na koleji s pripojenim na Inet neni vubec sranda...), ze nedela unahlene zavery, ale vse si v maximalni mire overuje. Klidne dam svuj krk a jmeno za to, ze v tomto pripade je na vine ISP IOL a nikoli zakaznik.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).