Ja nechápu, proč se vzrušujete? U Telecomu je přece takové chování normální. :-) Dokud bude mít monopol, tak si o nějaké péči o zákazníka budeme moci jenom zdát. ;-)
Ahoj vsichni, taky jsem ted s IOLem a tarifem I2000 nespokojen. Do zmeny cisel a tarifu bylo vse v poradku. Jakmile se to zmenilo, sice jsem se mohl prihlasit do Internetu, ale spojeni tak max. do 1/2 hodiny upadlo (Byli jste odpojeni od volaneho pocitace). Na novem tarifu jsem nebyl pripojenej jeste nikdy vic jak 35 minut. Na starem nebyl problem 2-3 hodiny v kuse. V prvnich dnech ta rychlost byla taky zavratna - stahoval jsem bezne i 52 b/s a pak to stejne upadlo. Operacni system mam WIN 95 OSR 2 a modem 56 kbps (interni). Ze zoufalstvi jsem i instaloval WIN 98, ale je to furt stejny, uz tam mam zpatky 95. Mluvil jsem se "zelenou linkou" a tam mi rekli ze loni, kdyz se zavadel tarif I99, tak byl tak mesic problem a pak to bylo OK. Tak asi ted je to to sami. Pani mi doporucila vyzkouset, snizit rychlost modemu - vyzkousim o vikendu. Nemel nekdo podobne problemy?
Ja som napisal iba to, co sa kolega dozvedel na zelenej linke (0800/123456) Telecomu. Ze su tam neinformovani operatori/-ky, za to nemozem. A nas zakaznik ziaden mail nedostal, aspon nie vopred.
Panove na IOLu se timto asi snazi vnutit svym zakaznikum predstavu ze si maji vybirat schranku kazdy den (kdyz si nevyberete tak mate smulu). A penizky se budou sypat do kasicky.
Plně souhlasím s názorem na ukončení monopolu Českého telecomu.
K uvedené kauze ale musím podotknout, že mi IOL zaslal informaci o očekáváné změně čísla asi 14 dnů předem a asi 4 dny předem oznámil konkrétní termín přečíslování.
Takže alespoň z mého pohledu informoval dostatečně.
Mam doma dial up od iolu. Jelikoz je to placena sluzba, tak si vzdycky stezuju, kdyz nefunguje treba e-mail schranka nebo web hosting. IOL na me kasle a zatim mi nikdy neodpovedeli. Jenom co budu mit trochu casu, tak to vypovim a odejdu ke kontaktelu.
Minuly tyden jsem take hasil podobny problem. VOL poslal mail, ze se prechazi v Hradci Kralove na I2000 a at si zmenime cislo. Protoze se, ale zakaznik pripojuje z jineho UTO, tak musi volat na cislo bez I2000. Toto cislo se zmenilo take, ale o tom uz v mailu nebylo zminky. Nastesti jsem si pamatoval cislo do Pardubic a pak jsem se proklikal k informaci o Hradeckem cisle. Jak je videt tak ne jenom monopol zapomina informovat.
S tim bych zase tak nesouhlasil. Od VOL jsem dostal dva maily. V prvnim byla informace, ze se chysta zmena telefonich cisel a take, ze pokud se bude chtit zakaznik pripojit z jineho UTO, tak bude muset pouzit jine cislo, ktere bude zverejneno na web strance spolecnosti. Pote jsem dostal druhy mail, ktere informoval o zmene tel. cisel. A je pravda, ze tam o to zminka nebyla. Ale proc taky, kdyz uz to jednou napsali.
Jenze pro telecom je to samozrejmne problem!
Dva tarify zaroven??
IOL: Satane odstup!
Zrusit pripojovaci poplatek??
Telecom pred rokem: Technicky nemozne! ( stejne by me zajimalo co panove od Telecomu mysli vetou: "Zrusili jsme pripojovaci poplatek" )
Jsem na internet doma připojen přes IOL, rozhodně bych se ho z různých důvodů nechtěl zastávat, ale s tim mailem se změněnými čísli se mi to zdá divný, protože já ho dostal minimálně! týden předem a protože v položce pro koho byla adresa for all users ( nebo tak nějak), tak si myslim, že to poslal IOL všem v jeden den a tak byl podle mě spíš problém v tom, že někdo nestahuje poštu.