Ahoj vsichni, taky jsem ted s IOLem a tarifem I2000 nespokojen. Do zmeny cisel a tarifu bylo vse v poradku. Jakmile se to zmenilo, sice jsem se mohl prihlasit do Internetu, ale spojeni tak max. do 1/2 hodiny upadlo (Byli jste odpojeni od volaneho pocitace). Na novem tarifu jsem nebyl pripojenej jeste nikdy vic jak 35 minut. Na starem nebyl problem 2-3 hodiny v kuse. V prvnich dnech ta rychlost byla taky zavratna - stahoval jsem bezne i 52 b/s a pak to stejne upadlo. Operacni system mam WIN 95 OSR 2 a modem 56 kbps (interni). Ze zoufalstvi jsem i instaloval WIN 98, ale je to furt stejny, uz tam mam zpatky 95. Mluvil jsem se "zelenou linkou" a tam mi rekli ze loni, kdyz se zavadel tarif I99, tak byl tak mesic problem a pak to bylo OK. Tak asi ted je to to sami. Pani mi doporucila vyzkouset, snizit rychlost modemu - vyzkousim o vikendu. Nemel nekdo podobne problemy?
Jenze pro telecom je to samozrejmne problem!
Dva tarify zaroven??
IOL: Satane odstup!
Zrusit pripojovaci poplatek??
Telecom pred rokem: Technicky nemozne! ( stejne by me zajimalo co panove od Telecomu mysli vetou: "Zrusili jsme pripojovaci poplatek" )
Panove na IOLu se timto asi snazi vnutit svym zakaznikum predstavu ze si maji vybirat schranku kazdy den (kdyz si nevyberete tak mate smulu). A penizky se budou sypat do kasicky.
Ja som napisal iba to, co sa kolega dozvedel na zelenej linke (0800/123456) Telecomu. Ze su tam neinformovani operatori/-ky, za to nemozem. A nas zakaznik ziaden mail nedostal, aspon nie vopred.
Jsem na internet doma připojen přes IOL, rozhodně bych se ho z různých důvodů nechtěl zastávat, ale s tim mailem se změněnými čísli se mi to zdá divný, protože já ho dostal minimálně! týden předem a protože v položce pro koho byla adresa for all users ( nebo tak nějak), tak si myslim, že to poslal IOL všem v jeden den a tak byl podle mě spíš problém v tom, že někdo nestahuje poštu.
S tim bych zase tak nesouhlasil. Od VOL jsem dostal dva maily. V prvnim byla informace, ze se chysta zmena telefonich cisel a take, ze pokud se bude chtit zakaznik pripojit z jineho UTO, tak bude muset pouzit jine cislo, ktere bude zverejneno na web strance spolecnosti. Pote jsem dostal druhy mail, ktere informoval o zmene tel. cisel. A je pravda, ze tam o to zminka nebyla. Ale proc taky, kdyz uz to jednou napsali.
Minuly tyden jsem take hasil podobny problem. VOL poslal mail, ze se prechazi v Hradci Kralove na I2000 a at si zmenime cislo. Protoze se, ale zakaznik pripojuje z jineho UTO, tak musi volat na cislo bez I2000. Toto cislo se zmenilo take, ale o tom uz v mailu nebylo zminky. Nastesti jsem si pamatoval cislo do Pardubic a pak jsem se proklikal k informaci o Hradeckem cisle. Jak je videt tak ne jenom monopol zapomina informovat.
Mam doma dial up od iolu. Jelikoz je to placena sluzba, tak si vzdycky stezuju, kdyz nefunguje treba e-mail schranka nebo web hosting. IOL na me kasle a zatim mi nikdy neodpovedeli. Jenom co budu mit trochu casu, tak to vypovim a odejdu ke kontaktelu.
Plně souhlasím s názorem na ukončení monopolu Českého telecomu.
K uvedené kauze ale musím podotknout, že mi IOL zaslal informaci o očekáváné změně čísla asi 14 dnů předem a asi 4 dny předem oznámil konkrétní termín přečíslování.
Takže alespoň z mého pohledu informoval dostatečně.
Ja nechápu, proč se vzrušujete? U Telecomu je přece takové chování normální. :-) Dokud bude mít monopol, tak si o nějaké péči o zákazníka budeme moci jenom zdát. ;-)