Vlákno názorů k článku Dvakrát šokovaný ministr a ČTÚ na rozcestí od anonym - Mě spíše vadí neschopnost ČTÚ řešit ubohé okrádání...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 5. 2022 13:13

    bez přezdívky

    Mě spíše vadí neschopnost ČTÚ řešit ubohé okrádání klientů jejich operátory a zejména O2. Je přece nemožné, aby O2 vybírala od svých zákazníků platby všem možným podvodným obchodníkům, sídlícím především v daňových rájích na Kypru. A k tomu jim stačí pouhý příkaz těchto podvodníků k fakturaci služeb, které jsou vesměs uváděny v cizích jazycích a klient mnohdy ani netuší co tyto služby znamenají. Také je kuriózní, že O2 vám fakturuje přijaté hovory, tedy na účet volaného, které se mnohdy ani neuskuteční. Vymlouvá se na skutečnost, že jste si tyto služby nezablokovali, když zákazník vůbec netuší o co se jedná. Těmto podvodníkům stačí mnohdy pouze přihlášení se k jejich webu.

  • 9. 5. 2022 21:40

    Danny

    Ta (ne)schopnost se ridi legislativou. Organ verejne moci smi cinit jen to, co mu zakon umoznuje. Kypr je soucasti EU, mame v ramci EU de-jure otevreny trh... coz krome obcasnych vyhod holt ma i sve nevyhody. Jo, ja vim... Cesi by radi jen ty vyhody otevreneho trhu... ale nevyhody akceptovat nechteji :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).