Připojuji se k předchozímu názoru, také jsem nepochopil na základě čeho autor soudí, že přes e-banking probíhá méně transakcí. Asi je podstané jaké klienty má na mysli. Pokud "si vezmu příklad ze sebe" - u KB jsem měl akorát trvalé příkazy a jednou měsíčně si vybral nějakou hotovost. Teď u eBanky (už skoro tři roky), jednak dělám to co předtím a navíc platím on-line na Internetu a kartou v obchodech - takže počet transakcí se zvětšil.
Clanek vubec neni proti e-bankingu. Clanek je mimo jine o tom, ze e-banking je naprosta nutnost pro vsechny banky, ktere chteji svoje klienty rozumne obsluhovat, a neprinasi konkurencni vyhodu.
Pokud se tyka poctu transakci - tak tyto udaje vychazi ze statistik Evropskych a Svetovych bank. A rozdil je v tom, ze ciste internetove banky maji mene transakci nez jejich kammenne protejsky poskytujici e-banking. Ne tedy o poctu transakci e-bankingu proti jinym kanalum. Nicmene rozdil mezi eBankou a KB je uplne v necem jinem. Predne eBanka neni internetovou bankou, ale bankou orientovanou na prime bankovnictvi. A protoze Vam nabidla vetsi portfolio sluzeb vice jich vyuzivate.