Vlákno názorů k článku E-Business Forum 2016: Zákazníci jsou nevěrní. A co s tím? od krakonoš - Měním pojišťovnu pro povinné ručení každý rok. Protože...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 10. 2016 18:05

    krakonoš (neregistrovaný)

    Měním pojišťovnu pro povinné ručení každý rok. Protože dostat jako bonus za bezeškodní průběh zdražení o 10% si může nechat líbit jen naprostý idiot.

  • 3. 10. 2016 15:31

    Jarys (neregistrovaný)

    To je krása - stačí pár řádků a člověk hned pozná, že jste sebestředné hovado!

  • 3. 10. 2016 15:31

    Jarys (neregistrovaný)

    To je krása - stačí pár řádků a člověk hned pozná, že jste sebestředné hovado!

  • 3. 10. 2016 14:17

    2ephyr (neregistrovaný)

    Cupr? To je to neandrtalske hovado, kteremu by jeho firmy mely zakazat jakakoli medialni vyjadreni? "Dame jidlo" pro me skoncil po afere "socky" a po jeho snaze, aby jeho kuryry castecne platili zakaznici, protoze proc on by jim mel davat slusnou vyplatu ze svyho, ze jo (kauza "spropitne").

    Jinak s tou vernosti je to bezesporu slozite. Samozrejme, ze cena me zajima, nicmene hodne dulezite jsou i dalsi veci, ktere jsou o tom, jaky mate pocit z jejich pristupu k zakaznikum. Nikdo nema rad pocit, ze "je tam jen proto, aby ho ojebali".
    Typicka polozka jsou zkusenosti s reklamacema. Kdyz uz si nekde neco koupim, tak chci mit nejen klid, ze mam dle zakona nejakou zaruku, ale chci taky vedet, ze jeji uplatneni neni Doom. Proto taky asi uz nikdy nic nekoupim na Alze. Vzhledem k tomu, ze jejich ceny obvykle po "sleve" s bidou dotahuji konkurenci, tak me to ani po tehle strance netrapi :)

    Komunikativnost shopu asi az tak podstatna neni, v tom smyslu ze bezne si s nima clovek nepise. Ale samozrejme pokud uz k tomu z jakehokoli duvodu musi dojit, pak je vhodne, aby z toho opruzu clovek nakonec vysel s co nejlepsim pocitem. Aby se toho nekdo rychle chopil a aby v cloveku vzbudil aspon dojem, ze se snazi pomoct. Idealne aby skutecne pomohl. Obecne vymluvy supportu jsou neco, za co vesim. A ze to jde i v nasich koncinach z me zkusenosti dokazuje Slevomat. Z pozice portalu, na ktery jsem byl skoro alergicky, se dost zvednul a jejich support lidi se opravdu snazi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).