Vlákno názorů k článku E-mailování novodobou úchylkou od markon - Podle me email neni spatny nastroj, stejne jako...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 6. 2005 17:44

    markon (neregistrovaný)
    Podle me email neni spatny nastroj, stejne jako telefeon, jen se zde nacahzi jista skupina tupcu, co tyto nastroje nevyuziva, ale zneuziva.

    Lidi, kteri chteji odpoved ihned proto z 95% nemaji absolutne zadny duvod. E-mail je absolutne muj nejoblibenejsi nastroj, ctu jej 2x denne a vetsinu zprav vyridim do druheho dne, to same ocekavam od ostatnich. U e-mailu je navic vyhoda, ze jich ma clovek nekolik, napriklad pracovni e-mail ctu zasadne v praci, doma jej ani nemam nastaveny, takze proste jej ctu jen v praci a doma ctu zas jen osobni.

    Pokud je nekdo toho stesti, a z prace mi posle postu na osobni mail, automaticky se hodi do kose a posle do prace, na tohle si preci nemuzou lidi zvykat, ze budou zneuzivat muj osobni mail.

    To same se da rict o telefonech. Telefony temer zasadne neberu, jedina moznosst kontaktu je, ze prijdu k telefonu a kdyz mam cas, prozvonim nekoho nazpet, at mi ted zavola, nebo poslu SMS. Technika preci slouzi me a ne ja ji.

    ICQ je take muj bezvadny nastroj. Kdyz me clovek prilis casto otravuje blbostmi, dostane se do invisible listu a ma smulu. Uz si proste necekne.

    A jak me kontaktovat? To je snadny, pokud vim, ze clovek vola/pise/icq kvuli dulezite veci a ne kazdych 5 minut, vzdy mu odpovim rychle a beru ho na vedomi. Jinak se proste muzou jit vsichni zahrabat, protoze s timhle pristupem lidi si nikdo nedokaze efektivne zorganizovat cas.

    Lidi jsou z toho sice divny, ale zvyknou si na to, a pak uz neotravuji. Vedi proc, protoze jsem dost neprijemny, kdyz nejsou schopni vzit si papir, sepsat si co chtej, jakou to ma prioritu a pak prijit, pricemz ja to pokladam za samozrejmost. Nikam zasadne nevolam, proste poslu mail stylem nekdy nejak odpovezte, jak se to hodi, a teprve kdyz do 24 hodin nic nedorazi, tak zavolam. Kdyz se pak nic nedeje, tak zacnu byt hodne neprijemny a hodne otravovat, ale vzdy lidem nechavam prvni moznost odezvy
  • 12. 6. 2005 18:10

    Flasi (neregistrovaný)
    Ja to delam tak a tak a to same ocekavam od ostatnich.
    To je pristup naproste vetsiny lidi. Nekdo cte maily okamzite pote co prijdou a vetsinou je i okamzite vyrizuje. A povazuje to za normalni stejne jako nekdo kdo vyrizuje maily jednou za den povazuje za normalni to co dela on.
    To, ze spousta lidi pozaduje aby se jejich problem resil okamzite a ne az do druheho dne, je bohuzel realita, ktere ale s e-mailem souvisi pouze okrajove.
    Jestli nezvedate telefony, tak mate velmi tolerantniho sefa, nebo jsou vase schopnosti natolik vyjimecne, ze vam toto chovani toleruje. Vetsina lidi to stesti nema.
  • 13. 6. 2005 20:25

    markon (neregistrovaný)
    Nezvedání telefonů šéf řeší tak, že zavolá kolegovi vedle mě :-) Jinak sorry, ale když vám někdo z firmy zavolá v sobotu ve 22:00 proto, aby si ujasnil podnikové cíle, nedivte se, že pak telefony neberu.

    Zásadně ignoruji lidi, co mi posílají a telefonují kvůli blbostem, na to si svého času opravdu cením. Když mě někdo potřebuje, volá 5x, pak vím že to není blbost a snad to i vezmu, když se mi chce.
  • 13. 6. 2005 20:52

    Flasi (neregistrovaný)
    Nepsal jste, ze nezvedate telefony jenom ve 22:00 v sobotu (to je nezveda vetsina lidi, pokud nema duvod domnivat se, ze to bude nalehave). A nejde jenom o to, aby se vam dovolal sef, a ze to muze resit pres vaseho kolegu, ktery z toho musi byt nadseny a asi vas miluje. Aby se vam dovolali take kolegove (kteri vas patrne taky miluji) a nekteri spolupracovnici z firem s kterymi spolupracujete na projektu ve vztahu partner-parnter, nebo zakaznik-zadavatel.
    Anebo jsou vase komunikacni dovednosti takove, ze je sef rad, ze vam nemusi primou komunikaci zakazovat a nutit vas resit vse pres nejakou proxy osobu :-). Nic ve zlem.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).