Odpověď má být opravdu okamžitá! Speciálně ve firmách (těch kvalitních) by měla být...
--
Jasně, že šéfové to nemůžou zvládat, ale mají (měli by mít) oddělení service, sekretářky atd. atd. a pokud to nezvládají, tak nemají zákazníkům, obchodním partnerům atd. mail poskytovat nebo mají rovnou tam, kde e-mail uvádí napsat, že odpoví až za x hodin, dnů... a nejlepší ještě je, zapnout bota, kterej takto každému odesílateli pošli automatickou odpověď, že mu odpovíte až za nějakou dobu :-))
--
Já mailového klienta mám zaplého minimálně :-)) Ale mám zapnutý oznámení o mailech formou SMS na mobil, takže o nich vím pořád a v případě nutnosti se dá okmažitě reagovat...
Pokud někdo něco dělá v oboru, že mu na čase nezáleží, tak mu jistě stačí si poštu stahovat jednou za 3 dny, ale když se snažíte podnikat někde, kde stačí pár minut a zakázku získá konkurence (protože i komunikace se zákazníkem vypovídá o stavu firmy a já osobně bych si raději vybral firmu odpovídající na mé dotazy/požadavky atd. okamžitě, než tu, co mi pošle strohou odpověď za několik dní), tak vám na rychlosti odpovídání klientům sakra záleží!!
Nakonec i to patří do "image" stejně jako umyté pěkné nové auto, pěkný nábatek v kanceláři a slušnej oblek :-)) A taky si to každý započítá do ceny koncových produktů - tak proč tam nezahrnout i kvalitní podporu zákazníkům...
--
A kdo říká, že ho to ruší, tak přece není problém na webu uvést, že na dotazy e-mailem odpovídáme za x hodin nebo 12-14 hodin a to samé s IM...
--
Mimochodem ještě pro ty, co si čtou maily jednou za x dnů... tak už jsem se párkrát dostal do situace, v které kdybych skoro okamžitě neodpověděl, tak jsem přišel o pěkný prachy!
A na druhou stranu jsem dohazoval kšefty jednomu známýmu, už měl všechno připravený, jenom s těma lidma stačilo podepsat smlouvy, oni sami to chtěli - opravdu jsem mu klienty takřka servíroval a ten DEBIL KRETENSKA!! jim ani nebyl schopnej do několika dní odpovídat... nebo jim odpověděl stylem, že ted nema cas... no co udělali lidi? Přestali mít zájem a šli ke konkurenci... Zakázka celkem ve stovkách tisíc a debílek nemá čas odpovědět, jednak mi bylo líto peněz o který přišel vlastní blbostí a taky jsem mu měl chuť jít rozbít hubu, že ho doporušuju a on pak ze mě udělá blbce...
Takže maily si čtěte hned... ne každej je kravina :-)))
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).