Vlákno názorů k článku E-mailování novodobou úchylkou od :-) - Odpověď má být opravdu okamžitá! Speciálně ve firmách...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 6. 2005 22:54

    :-) (neregistrovaný)
    Odpověď má být opravdu okamžitá! Speciálně ve firmách (těch kvalitních) by měla být...
    --
    Jasně, že šéfové to nemůžou zvládat, ale mají (měli by mít) oddělení service, sekretářky atd. atd. a pokud to nezvládají, tak nemají zákazníkům, obchodním partnerům atd. mail poskytovat nebo mají rovnou tam, kde e-mail uvádí napsat, že odpoví až za x hodin, dnů... a nejlepší ještě je, zapnout bota, kterej takto každému odesílateli pošli automatickou odpověď, že mu odpovíte až za nějakou dobu :-))
    --
    Já mailového klienta mám zaplého minimálně :-)) Ale mám zapnutý oznámení o mailech formou SMS na mobil, takže o nich vím pořád a v případě nutnosti se dá okmažitě reagovat...

    Pokud někdo něco dělá v oboru, že mu na čase nezáleží, tak mu jistě stačí si poštu stahovat jednou za 3 dny, ale když se snažíte podnikat někde, kde stačí pár minut a zakázku získá konkurence (protože i komunikace se zákazníkem vypovídá o stavu firmy a já osobně bych si raději vybral firmu odpovídající na mé dotazy/požadavky atd. okamžitě, než tu, co mi pošle strohou odpověď za několik dní), tak vám na rychlosti odpovídání klientům sakra záleží!!

    Nakonec i to patří do "image" stejně jako umyté pěkné nové auto, pěkný nábatek v kanceláři a slušnej oblek :-)) A taky si to každý započítá do ceny koncových produktů - tak proč tam nezahrnout i kvalitní podporu zákazníkům...
    --
    A kdo říká, že ho to ruší, tak přece není problém na webu uvést, že na dotazy e-mailem odpovídáme za x hodin nebo 12-14 hodin a to samé s IM...
    --
    Mimochodem ještě pro ty, co si čtou maily jednou za x dnů... tak už jsem se párkrát dostal do situace, v které kdybych skoro okamžitě neodpověděl, tak jsem přišel o pěkný prachy!

    A na druhou stranu jsem dohazoval kšefty jednomu známýmu, už měl všechno připravený, jenom s těma lidma stačilo podepsat smlouvy, oni sami to chtěli - opravdu jsem mu klienty takřka servíroval a ten DEBIL KRETENSKA!! jim ani nebyl schopnej do několika dní odpovídat... nebo jim odpověděl stylem, že ted nema cas... no co udělali lidi? Přestali mít zájem a šli ke konkurenci... Zakázka celkem ve stovkách tisíc a debílek nemá čas odpovědět, jednak mi bylo líto peněz o který přišel vlastní blbostí a taky jsem mu měl chuť jít rozbít hubu, že ho doporušuju a on pak ze mě udělá blbce...

    Takže maily si čtěte hned... ne každej je kravina :-)))
  • 13. 6. 2005 8:05

    Pizi (neregistrovaný)
    Cena meho casu je asi vyssi nez ta vase, takze vam se vyplati kvuli tem penezum odpovidat hned, me ne.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).