Mé zkušenosti s výpadkem Mail Expresu: Informace o problémech se na jeho přihlašovací stránce neobjevily v neděli večer, ale dnes(úterý 13/3) ráno. --- Stav dnes(13/3) do 13,30: na adresu v Mail Expresu(...@iol.cz) mi zatím přišla jediná zpráva, ze tří, které jsem poslal v pondělí(12/3). Konkrétně šlo o test emaily po jednom ze Seznamu(přes Outlook Express), z Centrumu(přes Mozillu Thunderbird) a z Gmailu(přímo). V 9,41 přišel pouze email z Gmailu, do této chvíle(13,30) nic. --- Mail Expres šel otevřít až dnes(13/3) ráno(08,30), kdy jsem z něj odeslal tři test emaily, po jednom na Seznam, Centrum a Gmail. Došly takto: Do Outluku Express(Seznam) a do Gmailu(Inbox) shodně ve 12,06, do Mozilly Thunderbird(Centrum) ve 12,29.
Nyní čekám, kdy začnou hodit emaily také do Mail Expresu společnosti O2.
L.S.
Přidávám další info z monitoringu. 13,54 jsem odeslal z Mail Expresu fy Telefónica tři emaily - na Seznam. Centrum a Gmail. Všechny přišly obratem. Zdá se, že posílání mailů začíná fungovat, nikoli ovšem přijímaní. Monitoring pokračuje.
L.S.