No jak jsem si tak ten článek četl, tak první co mě napadlo, bylo že CIA nebo FBI (nebo co všechno jsou v americe za tajné organizace) sbírá informace o lidech zajímajících se o terrorizmus.
FBI je federální úřad vyšetřování (vyšetřuje nejtěžší zločiny, zvláště ty, které svým rozměrem přesahují hranice jednotlivých států a jsou tedy ve federální působnosti). Takže ono "nebo co to tam mají za tajné organizace" jen ukazuje, že jsi úplný diletant a nevzdělaný ubožák, doporučuju zajít na www.zvedavec.org a tam najdeš spoustu spřízněných duší.
ale ale... kazdy kdo cte nejake informace (at uz treba muj oblibeny economist) casem zjisti ze date -li dohromady nejakou tri nebo ctyr pismenou zkratku.. vzdy existuje nejaka americka vladni agentura pod touto zkratkou... v tomto kontextu naprosto chapu
Možná máte pravdu, ale na svou obhajobu bych rád řekl, že né každý se zajímá o americké vládní organizace. Sice vím co zkratky znamenají ale nikdy mě nezajímalo čím se tyto organizace zabývají. Dle mého názoru určitě v USA existuje nějaká organizace s podobnou zkratkou, která bojuje proti terorizmu (a o to mi šlo, neříkám, že to byla FBI, ale co kdyby to byla nějaká vládní organizace bojující proti terorizmu).
Je sice pravda, že aby tímto způsobem nějaká protiteroristická organizace získávala nějaké informace je trochu nepravděpodobné, ale na druhou stranu proč né?
nepravdepodobne? V zemi, ktera se Vas pta na vizovem formulari, jestli nejste terorista ale pak vas jeste ujisti, ze odpoved ano, neznamena automaticky neudeleni viza?
Je mi divne ze Vas zaujme stranka s bombami a proto se na ni podivate, jste zklaman ze bomby nemaji, a tak doporucujete aby se to vyuzilo a prodavaly se tam aspon mikrovlnky, kterou by jste si koupil. Kdyz chci napr. koupit auto tak jdu po strankach s auty ne? a kdyz tam objevim nekde sekacky tak si koupim sekacku misto auta? opravdu takhle nekdo uvazuje? To vypada jako kdyz nevite co koupit, nemate co s penezma a skocite na prvni lepsi reklamu ktera Vas nejak zaujme a danou blbost si koupite i kdyz jste ji puvodne nechtel :-))
Nikdy se Vám nestalo, že jste si šel koupit do supermarketu ponožky, nebo jiné zboží a u pokladny pak platil za 10 dalších věcí, které se vám "určitě" hodí?
80% zákazníků to dělá. Zkuste se někdy zamyslet na principem marketingu a reklamy - není důleřité proč jste do obchodu, nebo na stránky přišel... Podařilo se Vás tam dostat a to už je šance Vám nabídnout něco dalšího.
Ano souhlasim v supermarketu je to tak, ale u malych veci nejednorazoveho typu. Ja spise myslel koupi vetsich veci jako napr. ta mikrovlnka, tu si prece nekoupite jen tak nekde navic. Bud uz jednu doma mate nebo si chcete koupit novou a tak budete vybirat z vice druhu a nekoupite prvni lepsi kvuli reklame prece. Nicmene je mozne, ze tech 80% zakazniku to tak dela :-)) v tom pripade si asi zalozim obchod s nejakym smejdem a udelam tomu poradnou reklamu, at se to prodava :-)
Nemate pravdu. Napriklad kdyz jdete na najakou prezentaci rekneme napriklad telefonnich ustreden, tak pred hotelem stoji tri nalestena Volva, v predsali ukazuji co umi novy notebook IBM... a to prestoze si lide prisli poslechnout co je noveho v CRM a IP telefonii apod. Clovek neshani jenom jednu vec, i kdyz nepotrebuje mikrovlnou troubu, tak uvidi sekacku a vzpomene si, ze uz premyslel ze bude potrebovat novou... A i kdyz ji hned nekoupi, tak do toho marketu pujde za dva mesice az to bude aktualni. Dneska jsem neco hledal v katalogu Conradu nez jsem se k tomu dohrabal malem jsem koupil jednu vecicku na kterou meli na hlavni strance reklamu... proste to tak funguje to velmi dobre.
Znate tohle? Za mlhou hustou tak, ze by se dala krajet je rybnicek Brcalnik, na prvni pohled uplne obycejny ale uz na ten druhy ........... nebo jak to je?
--------------------------
Na interentove strance www.kdesi.neco je diskuze, na prvni pohled uplne obycejna diskuze, ale..................