Kdyby jste si ten zákon přečetli laskavě pořádně, tak nemusíte takové blbosti řešit. Poštovné se vracelo při vrácení zboží i dříve u mnoha obchodníků a není s tím žádný problém ani nyní, protože pokud chcete, tak o ty peníze jako obchodník nepřijdete, protože máte nárok naúčtovat zákazníkoj náklady na vrácení zboží, tedy přiměřené náklady na kontrolu stavu zboží, na fakturaci a opětovné naskladnění a podobně, takže v klidu mu můžete při vrácení zboží vrátit celou částku včetně poštovného ale zároveň mu ji pak ponížit o tyto náklady ve výši třeba až 300 Kč
Obavam se, ze jste taktez lehce mimo, naklady na vraceni = prokazatelne naklady != prevzeti zbozi (protoze zbozi prevzit musite tak nejak ze zakona a jeho kontrola je ve vasem zajmu). Muzete pripade nauctovat to, ze si zbozi u zakaznika vyzvednete (poslete pro nej napriklad kuryra).
Protoze - pro vasi informaci - odstoupit od smlouvy != fyzicky vratit zbozi. Odstoupit od smlouvy muzu klidne mailem/telefonicky a muzu po vas klidne chtit, aby jste si to zbozi prijel vyzvednout (a vy mi muzete toto nasledne vyuctovat), nejsem povinen vam zbozi dorucovat osobne.
A verte tomu, ze na toto tema uz existuje i v CR nekolik rozsudku.
Papirovani kolem taktez neni naklad, protoze to je taktez vase zakonna povinost.