Ono taky na tom shopu dost pravdepodobne bude, ze "obrazek je pouze ilustrativni, nemusi odpovidat vzhledu vyrobku ani obsahu baleni", jinde videl prodavat nafukovaci clun vcetne padel (celkem logicke), pripadne ocekava upozorneni, ze toto je orpavdu jen holy clun bez niceho.
jen velmi vyjimecne se na shopu doctu, ze obrazek odpovida tomu, co je v baleni, a ze obrazky jsou vyvedeny v dostatecne kvalite na to, aby to bylo mozne nejak rozumne zhodnotit (ne, obrazek 5kB 150x200 za dostatecny opravdu nepovazuju)
Nejde o to ze je to nekde levnejsi. Priklad. Kolega videl na shopu video "letajiciho" talire. Vypadalo to na nejaky hratky s elektrostatikou, no popiska byla "kouzelny letajici talir" za cca 300Kc.
Tak si to objednal, protoze ho to zaujalo. Kdyz to prislo, tak zjistil, ze cele to "kouzlo" visi na dvou vlascich. Tak to jednoduse vratil. Kdyby se prodejce namahal tam pripsat (a idelane nacrtnout) jak to funguje, nemuselo by mu to jiste min 30% lidi vracet.
Někdy ano, někdy ne. Ale pokud na shopu nemá prodejce pořádnou fotku nebo rozumný popis, tak proč kupovat? Jestli někdo nakoupí jen proto, že "tady je to nejlevnější" tak si za to může trošku i sám.
Navíc třeba mě se osobně párkrát stalo, že si zákazník objedná zboží a pak je překvapen, protože to není "to co si myslel". Je to přitom ale přesně to, co je na fotce a v popisu! Lidi totiž často moc podrobně nečtou co vlastně kupují a pak se diví. A za tohle fakt prodejce nemůže :-( To si pak naopak říkáš proč dělat podrobné popisy a co nejlepší fotky, když to lidi stejně nečtou...
Ne, to je omyl.
Totiz to, ze zakaznik zbozi vraci, je vzdy a vyhradne chyba obchodnika - je to on kdo selhal. Jednoduse nedokazal zakaznika presvedcit o tom, ze to co mu zaslal je to, co zakaznich chce.
A kdyz se podivam na hromady "shopu", kde nemaj ani obrazek, kdyz popisku, tak maximalne nejaky obecny blabol (stejnej u vsech produktu) ... tak se neni cemu divit.
Taky ne, pošta zásilku doručila kam měla. Nikdo se neobohatil, ta zaplacená přeprava byla vykonána. To jenom úředlníci v EU blbnou a myslej si že majitelé eshopů jsou Rotschildové a mají na rozhazování aby zákazníkům platili dopravné za to že se na zboží jen podívaj a když se jim nelíbí, tak ho pošlou zpátky.