Vlákno názorů k článku E-shopy budou vracet poštovné, mají jen rok a půl zpoždění od x - Jsou to zakony na ochranu spotrebitelu. Vam nic...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 10. 2011 19:13

    x (neregistrovaný)

    Jsou to zakony na ochranu spotrebitelu. Vam nic nebrani v tom, abyste si takovou vratku s dodavatelem dopravy smluvne ujednal.

    BTW: Jak ktomu prijde kartova spolecnost a banka, kdyz vy kartou zaplatite, prodejce pak platbu stornuje = dve financni operace a nikdo to nezaplati.

  • 10. 10. 2011 14:14

    JJ (neregistrovaný)

    No když vidím jak to tady většina spotřebitelů hodnotí tak si říkám jestli jsou vůbec normální. Takže malá ukázka jak to je v reálu: Když si něco objednáte zaplatíte poštovné (je to vaše objednávka) stejně tak i dodavatel musí udělat objednávku u dopravce. Který ji následně doručuje spotřebiteli.
    Takže pokud by podmínky měli být pro všechny stejné pak by tedy muselo fungovat i to, že dodavatel bude požadovat vrácení dopravného po dopravci i když zboží bylo dodáno. Na to zřejmě nikdo nemyslel stále se tu upravují práva pro spotřebitele ovšem na úkor dodavatelů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).