(narazil jsem naaahodou na vas komentar)pokud máte problém s programem nebo mate nejake extra pozadavky, neni nic lepsiho nez zavolat svemu technikovi nebo to pisnout na ppl. Oni se postaraji. Pokud by se nezadarilo, klidne mne kontaktujte na fuki@seznam.cz :) a ja uz snad pomohu :) Prijemny den
Toto jsme museli také řešit. Nakonec pro www.TisknuLevne.cz již 4 rokem používáme vlastní SW napojený původně na Money S3, nově od letoška na Money S5. Automaticky načítá vystavené faktury, kontroluje obsah zboží v zásilce přes čtečku čárkového kódu, tiskne všechny štítky včetně čárkového kódu, vytváří a odesílá datové soubory a tištěné výkazy pro PPL a Českou poštu (běžné i OB balíky). Zpětně umožňuje obchodníkům dohledávat, co se zásilkou děje. Prostě vše je plně automatické. Pokud by někdo měl zájem, asi bychom to zvládli i nabídnout dále. Ale až po Vánocích, teď opravdu nestíháme.
Bohužel, taky používáme ctrl+c / ctrl+v.
Ten PPL soft je hrůza, ale aspoň z něho jdou vytisknout štítky na termotransfer tiskárně a soupis dobírkových balíků.
Sice ten soft má nějakou možnost importu dat, ale vzhledem k jeho práci s češtinou a způsobu definování jednotlivých polí je to víceméně nepoužitelné.
V našem eshopu používáme pro možnost dopravy českou poštu i PPL. Nyní v tomto období, ale kupí pošta jednu chybu za druhou. Podáváme soupis balíků elektronicky a jednou se data nespárují, jindy zase nevyberou dobírku a nebo balík s červenou etiketou (nad 30000) rozbijí, i když jde mimo pásy. Nejraději bychom přešli úplně k PPL, ale ruční zadávání zásilek do toho jejich programu je šílenost.
Proto mne zajímá jestli ti co posílají hromady zásilek u PPL zadávají ručně všechny tyto zásilky do jejich archaického programu nebo mají na to nějaký fígl. Jde mi především o to, že program pošta 2002 má import z účetnictví (Money) a toto ušetří lidem spoustu práce.
Asi jo. Je to o službě, kdo posílá obyčejný balík, nemůže čekat doručení druhý den. Kdo si zaplatí kvalitní službu, může se na ni spolehnout. Pamatuju, před dvěma lety, když PPL, DPD, o Toptransu nebo Ravi Expressu nemluvě, jak nestíhali a nejezdili ani pro své velké celoroční zákazníky (pro které u nás vyzvedávali zboží), takže jsme jim nakonec začali balíčky posílat standardním způsobem jako jiným zákazníkům (a od té doby vlastně stále).
Teď před Vánoci posíláme cca 800 balíčků denně prostřednictvím České pošty (Obchodní balík). Zatím nemáme jedinou stížnost ani informaci od zákazníků, že by balíček nedorazil, případně že by se zpozdil. Ano, stává se, že občas chybí lísteček ve schránce, to je jediné minus pošty... OVŠEM mnohdy je to proto, že vchody bývají zamčené a Obchodní balíky vozí jiný tým než běžnou poštu, takže narozdíl od tradičních pošťáků nemívají klíče. Nechápu tedy, co se vám na fungování pošty nelíbí?
Add1 - způsob úhrady: Jako provozovateli eshopu Světsoftware.cz je nám upřímno jedno, jestli zákazník více využívá dobírku nebo platbu předem. U nás to vychází 50 na 50. Samozřejmě každé má svoje výhody i nevýhody, které byly již zde zmíněny. Opravdu úsměvné je to u platby převodem, kdy někteří zákazníci si myslí,že dokážeme připsat úhradu po 1 minutě od odeslání platby
Add2 - naprostá tragédie je pošta. Stálo nedokážu pochopit jak tento socialistický podnik dokáže fungovat. Naopak PPL se za poslední rok výrazně zlepšilo a reklamace u tohoto přepravce jsou minimální.