Co v článku není explicitně řečeno je, že jsme se s řadou dalších lidí bavili neformálně, takže případné PR úlety jsme odfiltrovali včas. Ale do účetnictví jsme bohužel přístup nedostali :)
Díky za odpověď, nečekal jsem ji. Na druhou stranu nevím, jeslti je nutné článek stavět výhradně na sadě otázek a odpovědí získaných přes email. Pak totiž v textu chybí důležité/zajímavé informace a naopak tam přebývají od reality odtržená vyjádření marketingových ředitelů, která opraví až zveřejněné hospodářské výsledky. Uvidíte sám.
Je to uvedeno v diskusi. Některé obchody nám neodpověděly, jiné přímo odpovědět odmítly, Alza patří mezi ně. A my si ty odpovědi nevymyslíme, prostě dáme jiný shop.
Nerozumím tomu, proč v tetu není nic od alza.cz. SPeciálně v oddílu logistika to bije do očí, nikdo v ČR nemá tak propracovanou logistiku a takové skladové zásoby, nemluvě o tom, že podle obratu je to český největší online obchod... škoda.