Kdyz snad neco kritizuju, tak snad vim,co mi na tom vadi, a snad tak vim, co je spatne, ne? Nechte te alibistickych odpovedi a dejte odpoved, jak byste to udelal.
Zatimco s tvrzenim A ("Kdyz snad neco kritizuju, tak snad vim,co mi na tom vadi") v podstate souhlasim, nesdilim uz vas nazor na to, ze z nej vyplyva tvrzeni B ("a snad tak vim, co je spatne, ne") - ze mi neco vadi jeste neznamena, ze je to spatne, a naopak. Ale i kdybych pripustil, ze tam nejaky vztah byt muze, tak vase tvrzeni C ("dejte odpoved, jak byste to udelal") uz je zcela mimo - ze vim, co je spatne, jeste neznamena, ze vim, jak to udelat dobre - aneb spatne uvareny obed take poznam, i kdyz si ho treba neumim sam uvarit. Nevadi vam, ze jste se svou chybnou argumentaci stejny jako nasi politici? (Akorat oni by argumentovali spis stylem "dnes je hezky, tudiz nezamestnanost klesne na 3%")
Proč jiné podobně velké obchody (Vltava, Alzasoft) termíny dodání uvedené u zboží téměř vždy dodrží a Mall to nedokáže?
Nevím, jak tomu je v případě Alzasoftu (když už něco z jejich oboru kupuju, kupuju to u CzC, přestože to mám do tržnice coby minometem dostřelil), ale ohledně Vltavy jste mě velmi pobavil. Dříve jsem u nich často nakupoval (čti: objednával si), než mi došla trpělivost z věčných stornování zboží, které, ač jej stále nabízeli, nebyli schopni dodat. Již nikdy více!