Vlákno názorů k článku E-shopy: kvalita x kvantita = konstanta od Roman - Po peripetiích s megashopy už nakupuji výhradně u...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 8. 2006 12:22

    Roman (neregistrovaný)
    Po peripetiích s megashopy už nakupuji výhradně u menších specializovaných eshopů. Hodně negativní zkušenost mám s patro.cz. Našel jsem si zde pár výrobků za cenu, kterou jinde nenabízeli. U nich bylo napsáno, že obvykle je dodávají v rozmezí 3-5 dnů. Pro jistotu jsem si zavolal a prodejce mi potvrdil, že od objednání bude trvat maximálně pět dnů, než výrobky obdržím. Zaslal jsem objednávku a tři dny nato mi jako by nic přišlo od patro.cz info, že se na výrobky čeká a budou nejspíš za čtrnáct dnů. Hned jsem znovu volal, abych si ověřil, kdo a proč si ze mě dělá řekněme srandu. Šok byl, že přes sluchátko se lhůta posunula o další tři týdny. Takže objednávku jsem okamžitě zrušil a koupil to o pár kaček dráž u alza.cz. To ale nebylo všechno. Začaly mi chodit vyděračské emaily od prodejce, abych si vzal aspoň něco, že jinak bude muset cálovat smluvní pokutu ze svého. Ale že byli neseriózní a tvrdili, že zboží přijde včas (vážně jsem spěchal), a pak si to posunuli celkem o pět týdnů, to bylo asi v pohodě. Od té doby nekupuji nikde, kde nemají u položky přesnoou informaci, zda je, nebo není skladem.
  • 9. 8. 2006 12:28

    M jako Molitan (neregistrovaný)
    Nechapu - rikate, ze ted uz vyhradne nakupujete u mensich specializovanych eshopu, ale dodavate, jak vas zachranil megashop Alzasoft.cz...

    BTW: Ja bych treba u malych eshopu nikdy nenakupoval.
  • 9. 8. 2006 14:33

    Roman (neregistrovaný)
    Jak jsem už napsal, to zboží jsem potřeboval co nejdříve a proto jsem to vzal u alzasoftu. Aspoň to jako jediní všechno měli skladem. Jinak jsem to myslel obecně. Molochy obchodující s rohlíky stejně jako s parními válci nebrat, už jenom kvůli zákaznické podpoře. Třeba u alza mi ale byli schopní odpovědět i na dost technické dotazy. Je to megashop, jenže specializovaný na výpočetní techniku. Takže možná malá oprava: veké ochody klidně, ale ne ty všeobjímající...
  • 9. 8. 2006 13:35

    Jan Bláha
    Patro přebírá komplet ceník všetně dodacích lhůt od SWS. Proto se na jejich dodací lhůty nedá vůbec spolehnout, jsou u zboží psány automaticky.
  • 9. 8. 2006 14:36

    Roman (neregistrovaný)
    Jasně, to já vím.Jen mě štve, že mi kecali i osobně do telefonu. Stejně si všude ověřuju u věcí, které potřebuju brzo a na kterých mi záleží, jestli je fakt mají a nespoléhám se už jenom na info, že jsou skladem.
  • 31. 8. 2006 20:26

    Michal Pokorný (neregistrovaný)
    Já mám naopak nákupy u "velkých" shopů celkem rád. Právě Patro a například i Kasu využívám nejčastěji. U Patra jsem nakoupil třikrát a pokaždé v podstatě v pohodě. Vyhovuje mi, že je tam velký výběr, že si vezmu jak CD, tak něco na komp, i elektroniku, i nějakou sportovní věc - prostě mám rád nákup čehokoli do jednoho košíku a za jedno poštovné. O tom, kdy zboží dostanu, mi dosud nikdo z velkých obchodů nelhal - jde tedy o individuální zkušenost toho kterého zákazníka.
  • 14. 4. 2009 19:59

    anonymní
    Koncem února 2009 jsem objednala na patro.cz LCD Televizi. Cena byla z těch levnějších, ne úplně nejlevnější. Dodávka podle info na int. stránkách do 3 týdnů. Po třech týdnech volám na jejich zákaznickou linku. Výsledek - "televize je na cestě, ve skladu společnosti", detaily o místě a času dodání upřesní do dvou pracovních dnů telefonicky. Neozvali, se, tak opět volám na zákaznickou linku. Výsledek? Zboží vůbec nedodají, objednávku bez bližšího odkazu na obch. podmínky stornují. Omlouváme se, nashledanou. Odůvodnění: zboží se v ČR přestává prodávat. Dívám se na jiné internetové obchody, do kamenných obchodů - zboží je hodně k mání, takřka poslední novinka. Že by tedy spekulace na pokles ceny a dodání po dlouhé době od objednávky v době, kdy cena spadne dolů?? Poté ze strany obchodu (p. ředitel) zrušení storna pohledávky s tím, že televizi dodají podle aktuální situace na trhu. Když se zákazník ptá,zda to znamená, že zboží zajistí nebo ne, zůstává ticho po pěšině. Opravdu "seriózní" přístup. Teď už uplynuly téměř dva měsíce od objednávky a stále nic. V takové situaci je dobré odstoupit od smlouvy (613 obč. zák.),přeúčtovat jim rozdíl v ceně, za kterou televizi koupíte u jiného obchodu dráž jako náhradu škody, která vám nedodáním zboží od patro.cz vznikla (opět s odkazem na § 613 Obč. zák.) a nikdy na patro.cz už nenakupovat.
  • 5. 7. 2009 11:59

    Vašek (neregistrovaný)
    PATRO.CZ nikdy více. Tak arogantní jednání jsem u žádného jiného eshopu ještě neviděl. NEDOPORUČUJI!!!
  • 19. 11. 2009 21:29

    anonymní
    Bohužel se musím připojit k názoru PATRO NIKDY VÍCE
    - neustálé posouvání termínu dodání
    - po 4 týdnech od objednání a 1 týden po slibovaném termínu dodání se u zboží objevilo "už nedostupné" - žádný návrh náhradního řešení ani cokoli jiného
    - reklamace - objednány dvě stejné lampičky, dodány různé, "běžná" dostupnost 10 dnů, 22 dnů po reklamaci s ujištěním, že zavolají, max. za 2 týdny" žádná reakce
    - jedno pozitivum: storno celé objednávky jde rychle :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).