Vlákno názorů k článku E-shopy: mýtus nízkých cen od Afrodita - No doufám že máš pravdu, jsem čerstvým zakladatelem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 2. 2009 12:25

    Afrodita (neregistrovaný)
    No doufám že máš pravdu, jsem čerstvým zakladatelem e-shopu
    http://www.sexshop-afrodita.cz
    I když musím říct že vše není tak růžové jak na první pohled vypadá.
  • 6. 12. 2000 9:43

    Radek (neregistrovaný)
    Myslel jsem to trochu jinak, právě tak, že ojeté auto vám nepošlou na dobírku. Na Internetu je sposuta těhle systémů, žádný z nich ale nepracuje jenom virtuálně, vždycky je to nabídka fyzického autobazaru. Čili je to v podstatě inzertní systém, nikoliv e-shop.

    To vůbec není špatný nápad, naopak! Ale pozor, konkurence je velká (auto.rychle.cz, Autohandl), takže nevím, jestli se to ještě uživí.

    Jinak k připomínkám nahoře, vy nejste typický zákazník. Samosebou, že jsou lidi, kteří se neradi tlačí v samoobsluze a jsou si ochotni velmi připlatit, ale podle mě na nich se e-shop postavit nedá.

  • 6. 12. 2000 3:14

    Martin Kralicek (neregistrovaný)
    Jen k tem autobazarum - take mi neni jasne, proc zrovna autobazar by se nemohl uzivit. Samozrejme, ze to auto si kazdy osobne prohlidne a nenecha poslat na dobirku ;-), ale prijde mi daleko pohodlnejsi vyhledavat prihodna auta v jedne vetsi databazi pres Internet, nez fyzicky objizdet jednotlive prodejny po celem meste/okrese/kraji.

    Zrovna na jednom podobnem systemu pracuji a zda se mi, ze vyhod to ma vic nez dost. Napriklad jestlize nenajdete vhodne auto ihned, tak muzete zadat pozadavky (model, cena, stari,...) a jakmile se auto u prodejce v databazi objevi, system vam automaticky posle email. Atd., etc.
  • 5. 12. 2000 22:51

    Martina Kopty (neregistrovaný)
    ad 1 Diskrétní objednání přes Internet je milejší než klasický nákup.

    Co je to za diskrétnost, když spousta lidí, které neznáte má vaši adresu a ví, že pan XY si kupuje jednou do měsíce nějakou úchylnost :) Mně příjde diskrétnější dojít si do obchodu.

    ad 2 Šílené množství položek a u každé ukázka - to v kamenném knihkupectví nejde.

    Vždycky jsem zájemcům o provozování obchodu vysvětloval, že by možná bylo lepší pořídit si virtuální obchod bokem ke kamenýmu, protože lidi si můžou 24h denně zboží vybírat, a pak si ho najistotu přijít vyzvednout k vám do krámu. Například moje matka si prohlídne katalog knižního klubu, a pak si jde pro knížky do knihkupectví tohodle řetězce.

    ad 1 (?) Prodej rychle se kazících věcí - typicky potraviny: Takový obchod utratí těžké peníze za distribuci

    Představte si, že nesnáším nakupování. Prostě si ještě v práci na www stránce vyberu deset rohliků, litr mlíka ... většinu toho mám ve svém přednastaveném profilu "běžný nákup", pak kliknu, vyplním dobu, kdy bych si rád nechal nákup doručit a až příjdu domů, počkám na roznášku.

    ad 2 (?) Prodej, kde je nutné věci fyzicky vidět - typicky autobazar:

    Čím se koupě auta liší od koupě/nájmu nemovitosti? Letos na jaře jsme s kolegy strávili několik hodin browsdáním katalogem nemovitostí, a pak jsem ke třem z nich dojeli a jednu z nich vybrali. S autem to může být podobné.

  • 5. 12. 2000 16:58

    Radek (neregistrovaný)
    Hmmm, nemyslím si, že některé e-shopy nemají budoucnost. Podle mě naopak skvělé vyhlídky mají tyto obory:

    1) Prodej věcí, kvůli kterým neradi chodíme do obchodu - typicky sexshop: Na Internetu je jich nepřeberné množství a myslím, že se uživí. Diskrétní objednání přes Internet je milejší než klasický nákup.

    2) Obchody, založené na šíři nabídky - knihkupectví, prodej videokazet: Myslím, že Amazon je spíš v červených číslech kvůli velké konkurenci, než proto, že by to takhle nešlo. Šílené množství položek a u každé ukázka - to v kamenném knihkupectví nejde.

    3) Prodej věcí, které se i teď neprodávají v kamenných obchodech, typicky reality: I teď, pokud vím, vám v realitní kanceláři ukáží katalog. Internet ohromně zvyšuje možnosti takového prodeje.

    Naopak, co se podle mě neuživí:

    1) Prodej rychle se kazících věcí - typicky potraviny: Takový obchod utratí těžké peníze za distribuci.

    2) Prodej, kde je nutné věci fyzicky vidět - typicky autobazar: Prostě to auto v autobazaru musíte vidět, je sice hezké, že vám ho vyfotí, ale to nestačí.

    No, ale mezi námi, kolika věcem předpovídali všichni budoucnost a špatně to dopadlo. A naopak.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).