Jinak k připomínkám nahoře, vy nejste typický zákazník. Samosebou, že jsou lidi, kteří se neradi tlačí v samoobsluze a jsou si ochotni velmi připlatit, ale podle mě na nich se e-shop postavit nedá.
Co je to za diskrétnost, když spousta lidí, které neznáte má vaši adresu a ví, že pan XY si kupuje jednou do měsíce nějakou úchylnost :) Mně příjde diskrétnější dojít si do obchodu.
ad 2 Šílené množství položek a u každé ukázka - to v kamenném knihkupectví nejde.
Vždycky jsem zájemcům o provozování obchodu vysvětloval, že by možná bylo lepší pořídit si virtuální obchod bokem ke kamenýmu, protože lidi si můžou 24h denně zboží vybírat, a pak si ho najistotu přijít vyzvednout k vám do krámu. Například moje matka si prohlídne katalog knižního klubu, a pak si jde pro knížky do knihkupectví tohodle řetězce.
ad 1 (?) Prodej rychle se kazících věcí - typicky potraviny: Takový obchod utratí těžké peníze za distribuci
Představte si, že nesnáším nakupování. Prostě si ještě v práci na www stránce vyberu deset rohliků, litr mlíka ... většinu toho mám ve svém přednastaveném profilu "běžný nákup", pak kliknu, vyplním dobu, kdy bych si rád nechal nákup doručit a až příjdu domů, počkám na roznášku.
ad 2 (?) Prodej, kde je nutné věci fyzicky vidět - typicky autobazar:
Čím se koupě auta liší od koupě/nájmu nemovitosti? Letos na jaře jsme s kolegy strávili několik hodin browsdáním katalogem nemovitostí, a pak jsem ke třem z nich dojeli a jednu z nich vybrali. S autem to může být podobné.