Vlákno názorů k článku E-shopy rostou, lidé jim přesto stále nevěří od Pavel - Už na toto téma kdysi byla diskuse. Weakest...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 1. 2005 11:32

    Pavel (neregistrovaný)
    Už na toto téma kdysi byla diskuse. Weakest link je pošta. Občas si nechám zásilku doručit ne kurýrem, ale poštou - třeba nevím, kde budu celý den lítat. V soboru objednám, zaplatím eBankou. V pondělí ráno přijde mail, že zboží byl předáno poště pod podacím číslem FFFFFF. V lepším případě v pátek odpoledne (kdy pošta zavírá dřív), zpravidla následující pondělí mi pošta doručí oznámení. 7 dní na blbej balík 50 km daleko se mi zdá až moc.
  • 15. 1. 2005 14:40

    Patrik Chrz (neregistrovaný)
    Doporučuji u menších věcí vyzkoušet cenné psaní. Jde to až do dvou kil a obvykle přijde druhý den. (Vyzkoušeno na trase Praha - Brno, podáno ve středu 18:00 v Kaprovce a druhý den volal zákazník, že už zboží má). Včetně dobírkovného to vyšlo na 54 Kč.
    Když je to větší, tak obchodní balík. Tam je to dokonce garanováno. S dobírkou vyjde sice asi na stovku, ale je to alespoň rychle.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).