Bohužel v Economii po jejím přestěhování do továrny (ne na čokoládu, ale Bakalovy továrny na informace) v Karlíně jde jenom o boj o nové pozice a moc uvnitř firmy, a na vlastní plánované a hlavně slibované změny, procesy a zlepšení podmínek v Economii a řadových zaměstnanců se jaksi zapomnělo, tedy byly vlastně odsunuty. Momentálně se přece musí řešit důležitější věci, kde třeba vzít na zaplacení a vytvoření nových úžasných managerských míst, které znějí tak moderně a hodí se do mega openspacu a newsroomu 21. století. A nebo uskutečnit pár úplně zcestných a nesystémových projektů, které odvedou pozornost od každodenních problémů a nakonec stejně potichoučku vyšumí do ztracena, jak se to už stalo dříve. Takže kde na to vzít? Pan Bakala na to peníze nedá, ty musí nalít do OKD, takže vyhodíme plebs, který sice primárně vytváří obsah, ale co, ten se přece odněkud vezme, chytrý manager to zařídí. Ale poněkud zapomínají, že obsah, hlavně původní a vlastní, je to nejcenější, co v Economii je. Jenže současné vedení to nevidí a nezajímá ho to.
A jak tohle skončí? Ti nejlepší odborníci odejnou nakonec raději jinam a v Eco-Centru zbude pár amatérů, kteří se budou snažit vydávat nějaký usmolený plátek a provozovat hned několik skomírajících zpravodajských webů.
Kvalitní obsah? Kde? Když vezmu oblasti kterým rozumím, tak naprosto diletantské články na iHned vychází minimálně 3 roky. A to co není z mé branže, jako reality je na tom podobně, když srovnám obsah článků s tím co vidím kolem sebe. Většinou se jedná o PR nebo reklamní sdělení. Pokud obsah článků doposud nevytvářeli amatéři, tak si nedokáži představit co bude následovat potom.