Názory k článku Ekonomická krize diváky neodvedla od televize, zjistil průzkum UPC

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 2. 2010 10:55

    bez přezdívky
    Článek je naprostou snůškou výmyslů a ani nemůže odpovídat realitě. Zpracovatel ankety použil zcela mizivý vzorek menšinové části klientů své kabelové TV.
    Vliv krize na sledovanost televize je obecně (a logicky) trochu větší a snižuje zájem o placené služby (kabelové televize), jelikžo lidé chtě nechtě musejí trochu více šetřit. To je pravým důvodem pochybných aktivit, které mají za úkol zamaskovat ztráty a tvářit se "že se nám daří". Ani automobilky se moc nechlubily tím, že přes šrotovné a jiné blbosti stejně prodaly míň aut, ale alespoň neoblbují lidi frázemi o tom, že lidé i v krizi neomezují cestování anebože mají krize plné zuby.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).