Výpadky ekonta mají poslední dobou na denním pořádku. To že se klient přihlásí a vidí den starý výpis tvářící se jako dnešní už úplně normální a pak najednou se všechny pohyby objeví. Zlatá eBanka.
RB ma zatim dve inet bankovnictvi. To sve vlastni a dale od eBanky. A v tom je pak zmatek. Ale asi myslis to co ma RB odjakziva - ano, s tim jsou problemy. Ale bankovnictvi od eBanky je i ted v pohode, obcas se stane ze neprijde SMS kod....
Naprosto souhlasím - cca před rokem jsem přešel k eBance (těsně přes sloučením s RB) právě z důvodu absolutní nespolehlivosti Servisu 24, a nezaznamenal jsem jediný výpadek.
RB stále má dva systémy, ale plánují to v dohledné době sloučit, což je pochopitelné. Nicméně slyšel jsem že to dostanou na starost Indové, a na základě vlastních zkušeností očekávám že to bude peklo :-(
tento "výpadek" je roky plánovaná a odkládaná technologická akce, která zanedbávané technické infrastruktuře eKonta (rozuměj bývalého systému eB) umožní ješte chvíli přežívat, než bude plánovaně vytlačen jsvým nástupcem kutěným v Indii. Tato konkrétní akce by měla být pro klienty opravdu ve svém důsledku pozitivem. Není třeba hartusit. Pokud vše dopadne dobře, jistě se internetem roznese velké plácání po játrech a ramenou z velkého "žlutého" domu na Pankráci. V opačném případě se pro klienty nezmění nic a bude se dělat, že se nechumelilo :))) Aby nebylo vše růžové - negativní dopady jiných akcí na sebe nenechají dlouh čekat.