Vytisknout na UNIPAJi to nově půjde taky. U čteček je problém, že je průvodčí fasují synchronizované na začátku směny, takže jízdenku koupenou později by POPka prostě neznala. Navíc už teď je problém s jejich výkonem a po přidání tohoto by to bylo asi ještě horší.
Marně jsem se o to snažil. Automat na eLišku normální jízdenku, natož místenku neumí, na kartě se po přiložení neukázala. Pokladny byly na hlavním nádraží Praha přeplněny a vlak jel za pár minut. Problém jsem však nedořešil, revizor se ke mě přes přecpaný vlak vůbec nedostal, neměl jsem se koho zeptat.
No prijde mi to nejake divne. V manualu k e-shopu se pise, ze vytisknuta jizdenka slouzi jen jako ucetni doklad.
Jinak si ji cestujici musi vytisknout z automatu nebo nechat vyjet u pokladny.
Elektronicky vydanou jízdenku stačí průvodčímu ukázat při kontrole jízdenek na displeji notebooku, mobilního telefonu či jiného elektronického zařízení.
A proč nestačí mít možnost si tuto jízdenku pomoci ČD zákaznických karet vytisknout z automatu ze kterého se tiskne eLiška, ale jiná jízdenka zatím nelze? Případně, proč nestačí přiložit ČD zákaznickou kartu ke čtečce průvodčího a ten by z ní přečetl, co že jsem si na ní online koupil.
Tedy řeším pouze způsob nákupu na zákaznickou kartu, jestli jde online nakupovat i bez ni, nejsem srozuměn.