v nekterych zemich je zakladni povinny balik sluzeb dan telekomunikacnim zakonem
u nas by tomu melo byt taky tak. takze za to, ze na nas telecom rejzuje dalsi penize nemuze ani tak on, jako nase slavna vlada a parlament!
treba v Nemecku je telekomunikacni operator povinen dodat jako zakladni sluzbu podrobny rozpis hovoru. Je to logicke, zajice v pytli dnes neni zvykly kupovat nikdo. Ne jako u nas, ze Telecom na ucet hodi nejakou castku a muzete si stezovat leda na lamparne.
mezi dalsi povinne sluzby, ktere mne zaujaly, patri moznost stanovit si maximalni mesicni provolanou castku, po jejimz vycerpani prestanou fungovat odchozi hovory (krome tisnovych linek a zadarmovych linek). jenze to u nas Telecom nikdy nezavede. Pak by si to objednal kazdej a nemohli by se soudit o desetitisice, ktery nekdo nevedomky provolal diky dial-up viru, kterej vytaci naky tichomori.
Tak nevim, jestli jsem to spravne pochopil, ale pokud ano, tak kuprikladu Deutsche Telekom v Nemecku ten zakon klidne porusuje. Dostavam akorat rozpis ve stylu pausal/internet/volani mistni/volani do zahranici/volani na mobil - nebo tak neco, ja se koukam akorat na vyslednou sumu, tak z hlavy nevim...
ne se vším s Vámi pane Jirko souhlasím, ale služba max. provolaná měs. částka by byla fakt super. Na druhou stranu se omnívám, že díky "objektivitě" našich medií i kdyby Ctc poskytoval hovory zdarma zase by si novináři (a domnívám se, že i většina přispěvatelů)stěžovali, že Ctc. poškozuje konkurenci. Ctc má prostě stigma firmy, která ať udělá co chce, je to vždycky špatně :-)))
"Když nechcete, aby se to o vás říkalo, nedělejte to." Tolik moudré přísloví.
Bohužel Český Telecom v poslední kauze Internet Plus podle mě plně prokázal, že není hoden žádné shovívavosti: bez nejmenších skrupulí by odřel na kůži jak konkurenty, tak zákazníky. Dobrou pověst si musí firma dlouho a pečlivě budovat, to není něco, co se spraví výměnou reklamní cedule.
Ani v nejmenším nehodlám obhajovat práci našich polobulvárních médií, ale asi takhle: kéž už by tu byla doba, kdy by Telecomu všichni (včetně novinářů) křivdili a kdy by se ve skutečnosti choval lépe, než se o něm říká! Bohužel se obávám, že to bude ještě dlouho trvat...
Ano image firmy ctc. není zrovna nejlepší. ve velké míře se na něm podepisuje dlouhodobě monopolní postavení, nechuť reagovat na změny a také viditelné protěžování ze strany státních institucí. Ctc má pověst dinosaura s obrovským tělem a mozkem jež není schopen ovládání těla dostatečně rychle koordinovat. Tuto pověst má Ctc. do značné míry právem. některá oddělení sice převzala "západní manýry" práce - např. call centra - ale to nestačí - pokud bude nejvyšší vedení stále spíše spoléhat na ochranu ze strany státu (viz. Ctc. odkladiště zrachovalých politiků - p. Březina a jiní)než na pružnou prozákaznickou orientaci bude Ctc. snadným cílem nejen bulvárních politiků, ale i většiny obyčejných zákazníků.