Po napsani tohoto prispevku jsem se rozhodl poslat email panu Francovi, jelikoz skutecne nemusi vedet, ze se neco deje - nebyl by prvni.
Jake bylo me prekvapeni, kdyz mi pred chvili pan Franc volal, ze skutecne o nejakych problemech nevi ... jsem zvedavy jestli se neco vyresi - dam Vam vedet jak to dopadlo
P.S. Mozna kdycbych nebyl jediny kdo mu napise (kdo ma problemy) ....
budu strucny: za a, zadna omluva mi neprisla.
b, zminovane problemy (a nejen ty) jsou jiz rok a do dnesniho dne si nemohu cist nektere emaily
c, dal jsem si praci a zjistil jsem si tajne telefonni cislo (aby jim tam nikdo nevolal) na email.cz
d, kdyz jsem se ptal technika proc alespon nedaji hlasku, ze je porucha, mi bylo sdeleno, ze to sef zakazal - kvuli dobremu jmenu :O) mohlo by je to totiz poskodit :O))
Ja sam osobne za sluzbu platim ... a toto je klasicky pripad kdy se podnikatel vysmiva zakaznikum. Jsem nucen, jako cele me okoli jit ke konkurenci - uz jim neverim. Doufam, ze vsichni rozumni lide udelaji to same! Hodne stesti vsem