S prvním bodem souhlas: komunikaci se zákazníky nezvládají, kašlou na lidi. Nevím jestli to dělají schválně nebo to prostě neumí, ale je to tak.
Druhý bod, mno... jejich DHTML věci fakt nefungují v Mozile ani ve Firefoxu, snad to v nové verzi bude lepší. Ale je otázka, jestli s tímto přístupem by si místo vývoje nové verze neměli spíš udělat základní školení v přístupu k zákazníkům.
Jo a ty výmluvy a svádění všeho na hardware jsou trapné a aspoň já jim prostě nevěřím.
Koho zajima nejaka nova verze, a koho zajima (ne)fungujici DHTML kdyz nefunguje mail server a vubec mail neprijma, natoz aby je dorucoval
od 23.1 do 29.1 neprisel ani jeden mail, ani spam, nic, nula, big zero, kde nic neni ani smrt nebere...takze to ze nefunguje webovy rozhrani je dost prkotina