No, kdyz uz se tedy provozovatel rozhodne nekoho smazat,
nebylo by od nej solidnejsi schranku zazalohovat a konto
umistit na nejakou cernou listinu? Pokud by uzivatel potom chtel konto reaktivovat, technicky by to nebyl problem. Jen by se musela nastavit spravna vyska poplatku v pripade chyby na strane uzivatele, v pripade omylu provozovatele by to bylo zdarma.
To není špatný nápad, ale u Email.cz to asi zatím nikoho nenapadlo - schránky prostě mazali, aniž by se alespoň obtěžovali s nějakým předstihem uživatelům oznámit, že něco takového připravují. Doufám, že se na této "strategii" v dohledné době něco změní....
To je primo skvely napad! Domnivam se, ze takovy postup je velice korektni.
Mam vsak jednu obavu. Pokud by tyto operace provadel pan Pecinka, bude nejspis - po technicke strance - probihat vse v poradku. Obchodni stranku veci, tj. poplatky, ma nejspis na starosti pan Franc a tam tusim nemale potize pri dohadovani ktera strana vlastne byla v pravu a zda poplatek za znovuobnoveni konta uctovat ci nikoli.