>Tu nam prave takovi, jako byl smazany uzivatel, snizuji prijmem a preposilanim obrovskeho mnozstvi zprav, ktere stejne vsechny nectou.
- Pokud přeposílání zpráv na jiný (pro mne přístupnější) poštovní server zpomaluje rychlost celého freemailu, není to chyba těch uživatelů, kteří si přeposílání aktivovali, ale chyba provozovatele. Pokud tak běžný úkon server/systém/linka nezvládá, nemá takové služby provozovatel nabízet. Co se týká onoho "nečtení" přijatých zpráv - jako moderátor jedné z největších konferencí na Pandoře a šéfredaktor informačního serveru musím číst všechny zprávy, kterých je denně někde kolem 70 až 90.
>Uz vidim nekoho, jak se prohrabuje ve vice jak 500 mailech.
- Když jsem se vrátil po týdenní dovolené, tak jsem se musel prohrabovat ještě ve větším množství. Bohužel nemám prostředky, abych Vám onen kýžený vizuální zážitek zprostředkoval, takže asi jen tak někoho podobného neuvidíte
>co se tyce toho, ze dany email se zaregistroval jiny uzivatel, je tu spis chyba na strane postizeneho. Na jeho login asi nestaly davy a tak jiste nebyl zabran prvni den po zruseni a pokud jsem dobre informovany, tak zrusene loginy jsou po nejakou dobu zablokovany (sice nevim jakou, ale jiste to bude vice jak 1 tyden)
- To se naštěstí v mém případě nestalo, nicméně nejednalo by se o chybu uživatele, jak píšete, ale především o chybu provozovatele. Pokud by například zjistil, že uživatel, kterému chce schránku smazat, má poštu přesměrovanou jinam, stačilo by, aby na cílovou adresu poslal nějaké echo o tom, že se chystá něco takového provést. Zjistit, že mi zrušili schránku až v okamžiku, kdy se chci přihlásit je hodně nepříjemné překvapení
>Protoze jsem uz v minulosti od pana Pecinky neco potreboval a ten mi vysel vstric...
- Souhlasím: s webmasterem Email.cz panem Pečínkou mám taktéž velice dobré zkušenosti. Jeho způsob jednání je příkladný a mohli by se z něj poučit provozovatelé a zodpovědní pracovníci celé řady ostatních internetových služeb.
>ale ono je jednodusi si vsude stezovat a kritizovat nez se pokusit neco resit..
- To se nedomnívám - nejprve jsem se snažil celou věc vyřešit prostřednictvím soukromých e-mailů a teprve poté, co jsem nedostal žádnou odpověď jsem se rozhodl o zveřejnění celé aféry. Chtěl jsem tím především ukázat následující:
Domnívám se, že zveřejňováním podobných "kiksů" svým způsobem přispíváme ke zlepšování služeb na českém Internetu. Na našem serveru je například rubrika Nefunguje...!, která má pomáhat čtenářům řešit problémy s českými internetovými službami. Často se totiž stává, že s jediným uživatelem provozovatel služby vůbec nekomunikuje, ovšem pokud se ozveme s tím, že celou kauzu zveřejníme, většinou se celý problém rychle vyřeší. Pokud někdo dává své produkty a služby k dispozici na Internetu, musí počítat s tím, že se také na Internetu budou probírat případné chyby a problémy. Podotýkám, že cílem zmíněné rubriky není někoho pošpiňovat, ale pokusit se o zlepšení kvalit služeb a komunikace se zákazníkem. Heslo "náš zákazník-náš pán" zatím totiž stále ještě není dostatečně zažité!