Predevcirem nova uvedla ve zpravach, ze bin Ladin chysta biologicky utok. O deset minut pozdeji zacal reklamni blok a znate novu, reklamy jsou mnohem hlasitejsi, lidi si jdou do kuchyne a najednou slysi tu potrhlou reklamu, ktera zacina slovy "Prerusujeme reklamni vysilani..." a nasleduje zprava o jakesi epidemii...
Každý pozná, že jde o reklamu, snad jen debil ne. Problém je někde jinde. Představte si, že na ulici někdo křičí hoří, ale vzápětí dodává, že nikde nehoří. Když se to bude opakovat, lidé přestanou reagovat na hoří, i když bude myšleno vážně. Ten dovětek si prostě budou automaticky domýšlet. IMO se jedná o neetické (a nebezpečné) jednání.
Nechápu co řešíte, reklama byla zařazena do standardních reklamních bloků, nápis, že se jedná o reklamu byl skoro uprostřed, to teda fakt nevim, kdo by to mohl považovat za opravodbé zpravdajství, navíc ty růžové čtverečky na závěr zcela neomylně prozrazovaly, že se jedná o T-Mobile.