Tak jsem cekal od Aliatelu velmi razantni tah, ale zatim nic noveho. Ceniky povetsinou tajne (kolik na mobil, internet ...), reklama skoro zadna. Co se tyka technicke kvality sluzeb, tak asi dlouho nebudou dosahovat te Telecomacke. Na cem taky, na pronajate namrazove optice, na SDH rr trasach, v mistnostech s ne vzdy kvalitni klimatizaci, napajenim atd. A s tak nizkou investici cca 2 mld. rocne, no nevim, nevim. A lepsi software je asi taky nevytrhne, protoze Telecom pokud vim provadi upgrade i nekolikrat do roka.
Uvidime, s cim prijde Contactel, GTS .... . Vsichni chteji byt dvojkou na trhu, tak se nechame prekvapit.
Snad nám autor nechce namluvit, že použitím VoIP by se NYNÍ zvýšila kvalita telefonování ? V Evropě zatím není IP konektivita na takové úrovni, aby mohla kvalitou hlasu konkurovat technologii přepínání okruhů, to je také důvod, proč všichni evropští operátoři (až na nadějné experimenty typu Net2Call) zůstávají u klasiky.
Jo.... proc nam na Lupe porad dokazují, ze technicky inzenyr=blb? Kvuli takovymhle hroznym tragediim si ten clanek ani neprectu, vstoupil jsem jenom do diskuSe, abych si ulevil.
Stydim se za to, ze su taky inzenyr!
Minimalne dva z vyznamnych alternativnich operatoru jiz nabizi prenos hlasu na bazi prepinani okruhu (tedy jako Telecom), nejedna se tedy o zadne problematicke VoIP!