S vymennou reklamou jsme zacali jiz v samych zacatcich pred par lety, testovali jsme nekolik systemu pocinaje napr. slovenskym Gooo, pres radu dalsich systemu az po nase BILLBOARD.CZ, Mr.LINX...
.
Nejprv jsme se obratili na Mr.LINX a relativne jsme byli spokojeni, ale musim podotknout, ze jsme meli nekolikrat podezreni, ze nam nejsou pricitany kredity tak, jak by meli... Nekolikrat jsme se obratili na spravce a jeho odpovedi byli neprofesionalni, na konkretni otazky daval vyhybajici se odpovedi, zkratka podezreni z neceho nekaleho jen posilil... Pak jsme prepli na setreni a kdyz meli dostatek kreditu, objednali a zarezervovali si kampan... Kampan se vsak nekonala... Asi prednost dostal nekdo jiny a nam byli kredity pricteny zpet...
.
Po teto spoluprace jsme se rozhodli prejit na BILLBOARD. BILLBOARD je podle naseho nazoru, zatim nejlepsi a nejkorektnejsi system u nas. Na vsechny nase pripominky reaguji rychle, korektne a profesionalne... Navic nabizeji ctverce a ikonky, coz je obrovska vyhoda, nebot maji i nekdy i vyssi clickrate nez klasicke bannery, ktere jsou jiz lidmi prehlizeny, a pritom jsou nekolikrat levnejsi... Jedinou velkou nevyhodu pro nas BILLBOARD ma a to pocet omezeni reklamy na jedne strane... Maximalne tri reklamni plochy se nehodi pro servery, kde se da umistit i deset ploch (2 bannery, 3 ctverce, 5 ikonek napr.) a tak jsou spravci techto serveru nuceni se divat jinde...
.
Ano, ereklama skutecne pusobi velmi amaterskym dojmem... Mam celou radu vyhrad od cileni, pres prevadeni kreditu z uctu po pochybnou spotrebu... Verime, vsak, ze system dotahnou a ze budou velmi zajimavym doplnkem k napr. profi BILLBOARD.CZ.
.
Obrana BILLBOARD.CZ je jasna. Musi povolit vice reklamnich ploch. Jinak se skutecne muze dockat doby, kdy pro nas bude EREKLAMA.CZ zajimavejsi jako celek, ale zatim je mezi temito dvemi sluzbami rozdil nekolika generaci... S MR.LINXEM jiz u nas nepocitame... Museli by nas presvedcit, ze o nas skutecne stoji tak jako BILLBOARD...
.
Jinak male porovnani, stejna ikonka na BILLBOARDu ma clickrate 0,3% a na EREKLAME 1,4%. Proc ??? Tot otazka... Ale i to pomerne hodne rozhoduje...
Proč jsme se rozhodli pro eReklamu? Protože nás Linx ani Billboard neposuzoval za akceptovatelného člena systému, což víc by zobrazování bannerů jiných členů na našem serveru tyto členy pobuřovalo :o)
I proto jsem na eReklamě. Sice jsem s panem Bártou stále v konfrontaci ohledně konzervativnosti bannerů, ale jinak jsem celkem spokojen.
Jenom dodam par vyhod, ktere nebyly v clanku receny: U nas se Vam nestane, ze se na Vasi strance zobrazi Vas banner a taky jsme unikatni tim, ze prodavame reklamu za kliknuti, coz neni na ceskem trhu az tak vsedni. Prodavat reklamu za kliknuti se v Cechach brzy stane trendem (v Americe uz zcela vsedni), protoze clickraty pujdou jeste dolu. Samozrejme bude treba posuzovat klikatelnost banneru.
Problemy eReklamy -
1) nelze zastavit spotrebu kreditu
2) kdyz nemate nahrany banner zobrazuje se banner s napisem Banner is missing a tím pádem vám eReklama krade kredity !!!
3) vylepseni systemu je slibovano uz minimalne pet mesicu. Vazne si pane Barto myslite, ze k nemu nekdy dojde ???
4) Pan Barta je vesnicky vidlak, ktery internetu rozumi asi tak jako koza mikoroprocesoru.
Vazne si jeste nekdo chcete zalozit ucet na eReklame ???????????????????????????
Jeste by se sluselo upozornit na dalsi reklamni system, ktery ma vymenny pomer PRESNE 1:1 (a ten mel i v dobach, kdy ostatni meli 1:2 a eReklama ani neexistovala).
Je jim http://reklama.empyreum.cz/
V soucasnosti ma asi 50 klientu - prevazne pouzivajicich klasicke prouzky; ikonky a ctverce take podporuje, ale v techto kategoriich je zatim malo aktivnich clenu
Toto byl clanek o Ereklame, nikoli o Empyreu, ktere mimochodem take obcas vyuzivam. Empyreum ma minimalni pomer na trhu - tem 50 klientum neverim, na me strance se jak pro horni, tak pro dolni pozici prouzku vzdy zobrazuje pouze Archon. Take na Archonu jsou reklamni plochy vetsinou prazdne, coz urcite nesvedci o tom, ze by system v soucasne dobe vyuzivalo vice klientu nez nekolik. Je to skoda, protoze Empyreum neni spatne (asi lepsi nez Ereklama), ale kdyz neni s kym menit, nema moc smysl tam byt.
Já bych to bral jako výzvu - proč nenapsat další článek právě o Empyreu? Faktem je, že se o něm na Lupě ještě nepsalo, a určitě by to nebylo nezajímavé.
jsme rozhodne pro; ale navrhuji spis nejaky hlubsi clanek - mame nyni pomerne dost sluzeb - Archon, Javachat, Reklama, Audit, atd. - z nichz je reklamni system asi nejmene vyspely (ale 50 klientu ma, to ano).
Pokud budete chtit jakekoliv informace, mailnete me nebo kolegovi, pokud budete chtit nejake delsi interview, muzeme se sejit na javachatu.
Na naší SMS Bráně používáme Billboard a eReklamu. Musím přiznat, že kvalitou poskytovaných služeb je eReklama skutečně na štíru, ale na druhou stranu věřím, že se to brzy změní.
Největším problémem eReklamy je asi ono hromadění kreditů a nemožnost nastavení kampaně.
Pro naší potřebu nemusíme mít přesné informace, stačí kde a kolik reklamy se zobrazilo, navíc si myslím, že detailní statistiky jsou pro velkou část uživatelů jen zpestřením informací o návštěvnosti stránek, proto tyto "nedetailní" statistiky nepovažujeme za nedostatek.
Volíme tento reklamní systém také proto, abychom získali nové návštěvníky, takže nás zajímá i CTR, které je neuvěřitelných 5%. Navíc pokud bude eReklama vyplácet peníze za prodané imprese i soukromým osobám a ne jen podnikatelským subjektům jako konkurenční Linx, bude to lákadlem pro velkou část tvůrců webových stránek, kterí nedosahují velkého počtu impresí a tudíž nemají téměř žádnou možnost stát se členem některého komerčně zaměřeného systému. Budou si pak moci alespoň částečně pokrýt náklady na jejich provoz.
No freebanner.cz je pekny podvod, vyykousel jsem ho ma 25 clenu a zobrazuje se neustale reklama na prdel.cz a pristupy se nezapocitavaji a na email nikdo neodpovida. To je teda sluzba.
Tak teď odpovídáme. Měli jsme problém s emaily za což se VELMI omlouváme a mít 25 členů není podvod. Prdel.cz se zobrazuje, protože hodně zobrazila a body se přičítají v pořádku. 100%, slovy stoprocentne