Toto zminene zneni dodatku metodiky je zhruba rok stare. To znamena, ze jiz rok plati. Ze strany atlasu se jedna jednoznacne o poruseni platne metodiky auditu.
"V případě, že zadavatel používá přesměrování uživatele na náhradní 'platné strany' namísto použití standardní systémové hlásky 404 (HTTP/1.1 Protocol Status-Code 404 - Not Found - The server has not found anything matching the Request-URI), je nutné: a) aby tato strana byla součástí serveru stejné služby; b) označení této stránky tak, aby jí mohl TNS započítat do provozu serveru / služby, ze které(ho) uživatel stránku původně požadoval."
Kde je prosim k dispozici aktualni zneni metodiky iDotu? Zatim se mi ji nepodarilo nikde najit (to same plati pro iAudit) a je otazkou je, jak se maji subjekty pruzkumu dozvedet, co je povoleno a co je zakazano, pokud si to nikde nemohou precist.
Tim se samozrejme nechci zastavat Atlasu, jde spis o obecny
princip.
1) Mám takový pocit, že primárně se spor týká iDotu - iAudit coby "deprecated" způsob počítání nepovažujeme za primární, je však naše chyba, že jsme nedodali přesné podklady pro oddělení provozu - to jsme však již udělali a výsledky se odpovídajícně spočítají, tj. tam teď není žádný problém. Metodika iDotu před rokem existovala jen stěží a ve verzi zveřejněné na webu TNS není ještě ani slovo o oddělení webhostingu na úrovni serveru.
2) Pokud je počítání jedné jasně definované stránky coby sekce serveru špatné, navrhněte prosím jiné řešení, jak ji počítat - toho jsme se doteď nedočkali. Zatím jste akorát zamítli počítání této jedné stránky http://www.atlas.cz/prehled.asp, která má jak běžný provoz, tak slouží jako chybová hláška nejen pro Mujweb, ale i pro jiné služby, jako samostatný server (!). Vyhovuje nám jakýkoliv způsob, jehož výsledkem bude celkové číslo o návštěvnosti této jedné stránky, ať už coby samostatného serveru nebo sekce kdekoliv, aniž by došlo k mlžení dat jiných služeb. Primární účet iDotu je přece poskytovat data pro inzerenty, tj. mělo by být možné změřit návštěvnost jasně definované stránky s jasně definovanými reklamními pozicemi, ne?