Cožpak jestli měřit, ale co takhle prodat na 404ku nejakou reklamu? Loni jsem videl uzasnou kampan tusim od nejakyho holandskyho pivovaru. Kdyz jste se dostali na 404ku, a vytiskli jste si ji, dostali jste za ni v hospode pivo :-))
My tu stránku normálně prodáváme, tedy zatím se spíš snažíme :-) Je to sice totálně necílený traffic, ale celkem dost lidí (zdaleka ne jen z MujWebu) a cena tomu může odpovídat - dokážu si představit inzerenty, pro které by to mohlo být zajímavé řešení. To je primární důvod, proč tu stránku v iDotu měříme a chceme měřit (samozřejmě od počátku odděleně, nemixovaně s jinými službami). Podle TNS to však zdá se není možné - nemůže existovat jako samostatná sekce serveru, nemůže existovat jako samostatný server (klidně i rozdělený na sekce podle zdrojů trafficu), naši opakovanou žádost o návrh jakéhokoliv řešení, které umožní měřit návštěvnost této jediné stránky, prostě ignorují, přestože jsou vázáni rozhodnutím metodické komise tento problém vyřešit.
Já si myslím, že stránka 404 by měla být měřená samostatně, otázkou je, zda by mělo být možné zahrnout ji do běžného měření. Další problém může vyvěrat z toho, kdy ještě lze stránku považovat za "404". Je to jenom ve stavovém hlášení HTTP? No problem, tak se změní na 200 OK.