K tomu podotykam jen to, ze jeste lepsi reklamni, redakcni ci freemailovy system lze udelat pomoci shockwave a uplne nejlepsi bude pouze prenesete hotovou zkompilovanou aplikaci - bude to sice fungovat dobre je uzivatelum Windows, ale JavaScript je take funguje jen uzivatelum majoritnich prohlizecu, takze jde principielne o tutez bezohlednost vuci mensinam (jen se mensina dle "browseru" nahradi mensinou dle "OS").
Naprosta vetsina aplikaci je napsatelna s pouzitim cisteho HTML (BTW, toto komentarove forum take funguje bez JS) a JS nebo dokonce VisualBasic (coz je jen jiny ze skriptovacich jazyku) byl pouzit jen kvuli lenosti, neschopnosti nebo pohodlnosti toho, kdo stranky pripravoval. Pouziti JS a pod je omluvitelne jen tam, kde stranka funguje i bez nej, jen treba neni jeji ovladani az tak pohodlne - lze tedy napr. pomoci JS nastavovat kurzor do formulare kvuli vyplneni, protoze bez JS si tam doskakam sam, je mozne udelat kontrolu udaju formulare pred odeslanim, protoze plikace na strane serveru stejne musi delat kontrolu take a tak to byde fungovat i bez scriptu. V naproste vetsine pripadu je ale JS pouzit bezohledne a zbytecne.
Mimochodem, ja take mam JS vypnut ...
Naopak je overenou pravdou (zdroj si ale nepamatuju, takze mi nemusite verit :), ze model stejneho pohlavi je velmi ucinny ciste proto, ze se s nim ctenar reklamy muze snaze ztotoznit. Samozrejme zalezi na produktu, pri reklame na eroticky sajt je trochu jina situace, ponevadz tam je obrazek se slecnou vlastne ukazka nabizeneho "zbozi" :)
V obecne rovine se mi ale toto tvrzeni nezda - nemohl by autor zminit nejaky konkretni pruzkum s temito vysledky?