Vlákno názorů k článku Esej o sexu a reklamě od Pavel Kolesnikov - Jiste, moje pripominka nesmerovala k reklame na eroticky...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 7. 2000 18:22

    Pavel Kolesnikov (neregistrovaný)
    Jiste, moje pripominka nesmerovala k reklame na eroticky content, ale k tomu, ze vase puvodni tvrzeni bylo vysloveno pausalne.
  • 17. 7. 2000 7:28

    Mirek Zeman (neregistrovaný)
    V prvni rade prijmete mou omluvu, ze se k odpovedi dostavam az nyni - vrozena lenost mi nedovoluje prerusovat vikend :-) Pokud jde o reklamu obecne, je treba rozlisit dva zakladni druhy "pouziti" lidskych modelu - na jedne strane muze mit lidsky model funkci klicovou (muzsky model v reklame na panske obleky Kenzo => muzny, opaleny... => Vami zminovany princip ztotozneni), na strane druhe funkci dekorativni (topmodelka, lezici na kapote BMW Z3). U eroticke reklamy ma lidsky model jednoznacne funkci "attract". Nasi pozornost v tomto pripade upouta model opacneho pohlavi (proc tomu tak je viz. evolucni teorie + genetika). Pokud tedy nejsme homosexualni orientace, na pornostranku nas tezko prilaka model stejneho pohlavi [1]...
  • 14. 7. 2000 12:52

    Pavel Kolesnikov (neregistrovaný)
    Zminka o tom, ze podle pruzkumu na zakaznika v reklamne kladne pusobi prevazne model opacneho pohlavi mi prijde spis jen jako intuitivni dojem autoruv.

    Naopak je overenou pravdou (zdroj si ale nepamatuju, takze mi nemusite verit :), ze model stejneho pohlavi je velmi ucinny ciste proto, ze se s nim ctenar reklamy muze snaze ztotoznit. Samozrejme zalezi na produktu, pri reklame na eroticky sajt je trochu jina situace, ponevadz tam je obrazek se slecnou vlastne ukazka nabizeneho "zbozi" :)
    V obecne rovine se mi ale toto tvrzeni nezda - nemohl by autor zminit nejaky konkretni pruzkum s temito vysledky?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).