O tom svedci hluboka ztrata Atlasu a Superu, kterych se aktualne snazi zbavit. A pokud je mi znamo, tak zde byly tendence prodat Dial Telecom zpet eTelu.
Vzdy jsem si myslel, ze investor prodava projekty az v okamziku, kdy je privede k zisku. EPIC me nekolikrat presvedcil, ze je to na zdejsi pomery asi naivni myslenka.
A proto - outsourcing je uzitecna vec, kdyz se pouziva na rozumne veci a opatrne - ale neni to ani nahodou obecny lek na snizovani nakladu - a kdo ho pouzije spatne, ten na tom tezce prodela.
Muj prispevek byl pouze doplnenim informaci z vaseho prispevku a nemel jsem dojem, ze zaklada duvod k jakemukoliv nesouhlasu. Vas prispevek zacina kategorickym "nesouhlasim", nebyt toho, nenapadlo by me, ze se mnou v necem nesouhlasite.
Muj prispevek byl pomerne dlouhy - s cim tedy vlastne konkretne nesouhlasite ?
S tim, ze k outsourcingu je nutne pristupovat velice opatrne tak, aby vam nakonec nezbyly naklady vyssi a oci pro plac, nebo s tim, ze me zkusenosti jsou, ze outsourcing v prilis mnoha pripadech nefunguje, protoze se takove podminky nepodari dohodnout a dlouhodobe udrzet ?
Ja jsem opravdu nemel v umyslu tvrdit, ze outsourcing je naprosto zbytecny a nemozny (jak to pravdepodobne pochopil p. Kapler) - ja jen chtel upozornit, ze outsourcing neni kouzelne slovo - jde o nastroj, a kazdy nastroj ma svoje pole pouziti a svuj zpusob zachazeni, a se kterym si lze tezce ublizit je-li pouzit nespravne. A chyba neni samozrejme jen na firmach outsourcing nabizejicich ...