V tuto chvili mi docela slusnou castku dluzi financni urad.
ze jsem neuvedl svuj mail, neni tak docela pravda, v historii teto diskuse se objevil uz nekolikrat, staci cist pozorne
pro mene vsimave ho tedy uvadim jeste jednou
ze ti statni firmy neplati je sice smutne, ale snad by ti to mohlo pomoci pochopit postij tech firem, ktere prerusi spolupraci az do uhrazeni dluznych castek.
pokud bu bylo mozne vypovedet spolupraci s finacnim uradem, uz davno bych to take udelal.
Martine,
az Ti budou dlužit firmy (většinou státní) přes milión korun, taky budeš nucen ujíždět se splatností proti své vůli. Závidím Ti tvou jednoduché vidění a odvahu nazývat ostatní diskutující "šmejdy". Už to, že ses nepodepsal, resp. neuvel e-mail, značí že šmejd bude asi někdo jiný....
Pri tvem postoji k neplaceni (je to velmi normalni) je jasne, proc nechpes Davidovo argumenty. Ovsem postoj takovych firem, jako jsou Paegas a Eurotel, jse zcela normalni a prameni z faktu, ze se ve spolecnosti vyskytuji takovy lide , jako jsi ty. Proc by mela jakakoliv firma zamestnavat vic lidi, nez je treba, kvuli takovym smejdum jako jsi ty. To je lepsi takove klienty nemit, a klidne je prenechat konkurenci. Az bude mit Oskar takove mnozstvi klientu jako ET ci P. a treba jen tretine z nich bude tveho smysleni (neplatit, vzdyt je to normalni), potom Oskaraky ceka to same - odpojeni tlf. pri nezaplaceni faktury.
A propos, rad bych poznal banku, ktera mi prinese penize do obyvaku.
Davide,
moc tvuj argument nechapu. Preci, ze nekdo nekomu nezaplati vcas je v teto zemi velmi normalni (bohuzel) a tudiz s tim podnikatelske subjekty musi velmi pocitat (vyclenit na to lidi). Nemyslim si, ze by pro operatory byl velky problem zamestnat o 3 lidi vice a chovat se k neplaticum lepe. Podivej se na banky: taky nas fakovali, kdyz jsme chteli pujcit penize, ted ti je pomalu prinesou do obyvaku. Doufam, ze to nastane i v mobilnich telefonech. Po vyslechnuti vsech nazoru jsem se rozhodl: Jdu k Oskarovi, bye bye, Paegas! A za cca 2 tis. Kc mesicne, ktere myslim usetrim, si radsi nekde dobre zasukam!
Davide,
moc tvuj argument nechapu. Preci, ze nekdo nekomu nezaplati vcas je v teto zemi velmi normalni (bohuzel) a tudiz s tim podnikatelske subjekty musi velmi pocitat (vyclenit na to lidi). Nemyslim si, ze by pro operatory byl velky problem zamestnat o 3 lidi vice a chovat se k neplaticum lepe. Podivej se na banky: taky nas fakovali, kdyz jsme chteli pujcit penize, ted ti je pomalu prinesou do obyvaku. Doufam, ze to nastane i v mobilnich telefonech. Po vyslechnuti vsech nazoru jsem se rozhodl: Jdu k Oskarovi, bye bye, Paegas! A za cca 2 tis. Kc mesicne, ktere myslim usetrim, si radsi nekde dobre zasukam!
Je velmi tezke, priklonit se na jednu stranu v tomto sporu. Na jedne strane by mela byt naprosta profesionalita operatora, na strane druhe platebni moralka zakaznika. Myslim,ze Eurotel prijima stejna opatreni jako kazdy jiny podnikatelsky subjekt. Nevidim totiz jediny duvod, proc by se mel operator zatezovat dlouhosahlym rozhovorem s neplaticim zakaznikem a tim vlastne odpirat moznou radu ci pomoc zakaznikovi, ktery vcas plati za dodane sluzby. Predstavte si pozici manazera call centra, ktery pri dennim vypisu zjisti, ze diky neplaticim otrapum nebyli operatori schopni vcas nebo vubec poradit novym ci platicim zakaznikum pri vyberu jine sluzby ci pri jinych problemech.. Ja bych prskal na vsechny strany a rozhodne bych vyvodil jasne dusledky a pravidla.