Oskar a T-mobile by toho meli vyuzit a udelat nejakou nabidku na prechod zakazniku od ET, protoze jejich sluzby pod taktovkou telekomousu pujdou z kopce. Uz ted CTc buzerujou zamestnance ET. A nespokojeny zamestnanec nebude mit zajem zkvalitnovat sluzby. Takze to pujde do kopru. Klidne bych presel ke konkurenci (zatim mam ET), ale odradili me cekaci doby na infolince, jak u T-mobile tak u Oskara (des bes). Hodne zakazniku si plati vyssi castky za kvalitu sluzby a pokud Oskar a T-mobile toto zlepsi, tak maji super sanci. A pak uz nezbyva nez se tu sejit za rok ci dva a vysmat se celymu komouskymu telekomu a jeho ubohejm sluzbam.
On už teď Eurotel má tarify naprd. Vůbec nenabízí např. výhodné volání do vlastní sítě (300 minut zadarmo u Oskara, 80 minut zadarmo a potom za 2,- TM...) Když jsem se na to ptal u Eurotelu, koukali na mě jak zjara.