Nejde ani tak o hrátky se statistikou, jako o hrátky s formou prezentace výsledků.
To, že lidi na Bingu či Yahoo častěji přechází rovnou na odkaz, podle mě klidně může znamenat, že dopředu nepoznají, zda daný odkaz obsahuje to, co chtějí, a musejí se na něj podívat, aby to zjistili. Může to být dáno podáním výsledků vyhledávače, nebo třeba taky průměrnou inteligencí vyhledávajících. Že na Googlu musí člověk hledat víckrát, může taky znamenat, že uživatel ví, co výsledek vyhledávání znamená, aniž by na něj musel kliknout (nehledě na to, že Google nabízí i náhled), takže svůj dotaz třeba upřesní a zkusí to znovu. Bing bude těžko o tolik efektivnější než Google, když Bing od Google výsledky "opisuje" ;-).
Nehledě na real time vyhledávání. Často připisuji, ubírám, nebo měním slova, aniž bych na odkaz kliknul a teprve až do hlavy dostanu všechny varianty. Tak se vrátím k tomu, který je podle mě nejlepší.
Často si také nechávám vyfiltrovat výsledky podle období a teprve až s podmnožinou pracuji.
Google mi nabízí bohaté možnosti práce s vyhledávačem, což u mě vede k vysší efektivitě. Bing jsem zkoušel používat, ale moc mě nenadchl.