Z hlediska techniky marketingu zajímavé, ale a co? Moc nechápu to výslovné nepřátelství vůči facebooku - vždy't přece každý ví jaký je jeho obchodní model, proč si pořád každý myslí že každá služba musí být charitativní, poslední dobou mě příjde, že v SW oblasti jsou lidé úplně popletení z věcí jako Wikipedia, Firefox a podobně - super, úctyhodné a chvalitebné, nicméně na tom lidská společnost stát nemůže a nebude, leda tak ve Start Treku. Anebo si myslíte že může? Že vše bude zadarmo, s dobrým úmyslem, ale všichni budou přece pracovat pro dobrou věc, v obchodě si každý vezme jen co co potřebuje a pak pro dobro lidstav půjde osm hodin do kolbenky... Facebook je komerční služba, krutě komerční, NENÍ zadarmo, stejně jako sledování TV, čtení Lupy a podobně, někdo to zaplatí a zaplatíme to mi, sledováním reklamy, vytvářením obsahu atd. Každý používá Facebook svobodně, dobrovolně. Je v režii Facebooku, který financuje své služby, vývoj, hardware co si dělá a co ne. Články Daniela mám rád, ale mohl by se třeba začít zajímat investigativně o průsery ve veřjené správě - ta totiž, narozdíl od komerčního Facebooku je financována nedobrovolně s našich daní a nedoborovlně nás nutí užívat řadu příšerných, nefukčních a zbytečných služeb.
Šéf Facebooku Zuckerberg prodá část svých akcií. Nemá na daně
http://e-svet.e15.cz/it-byznys/sef-facebooku-zuckerberg-proda-cast-svych-akcii-nema-na-dane-1048293