facebook je soukromá firma a jako takovou by ji veřejnoprávní TV (financovaná z kapes daňových poplatníků) neměla nijak propagovat a přesto se tak každý den děje na ČT24 v pořadu Hydepark a dalších ... aby se neřeklo, časem přibrali i další jako Skype, Twitter atp. ... přemýšlel jsem, jestli jde o "nevědomost" redakce ČT či něčí "výhodnou" dohodu s fb a nakonec jde možná o "veřejný zájem" dostat na fb co nejvíce lidí a snáze je tak šmírovat
proboha, jak vás mohlo něco takového napadnout http://i.ytimg.com/vi/8keZbZL2ero/0.jpg ?? Dovedete si vůbec představit, jak by mohlo fungovat třeba takové aktualne.cz, kdyby jeho někteří pilní redaktoři neměli ještě jeden úvazek placený daňovým poplatníkem na ČT nebo ČRO a kdyby jim zejména při rozjezdu vládní médium nedodalo potřebné četné citace ? :-)))
btw: čt prokazatelně není veřejnoprávní, ale vládní televize, čemuž odpovídá nejen to, že hlavní politický pořad včetně předvolebních speciálů moderuje partner ministra (nyní již bývalého) či místopředsedy jedné z vládních stran, ale samozřejmě je i finančně, nejen perosnálně na vládě přímo závislá..
navíc mnohdy se zdá, že kope za vládu dokonce americkou :) ale to odpovídá orientaci české vlády samotné :)