protoze se chteji vnutit na co nejvic stranek. A ackoli majitele stranek radi vidi pozitivni ohlas (12 people like this page), tak negativni by je asi tolik nenadchnul (456 people dont like this page). Takze proc delat neco, co zakaznici nechteji? (A zakazniky nejsou v tomto ohledu uzivatele, ale majitele stranek)
Nemyslím si, že by to bylo z technických důvodů. Je to jednoduše proto, že by to ve výsledku nebylo výhodné pro nikoho, krom pár uživatelů a navíc by to bylo lehce zneužitelné..
A protože by si to lidé vykládali různě. Např. ve skupině "fotky hnusných lidí" narazíš na foto úplně hnusné vyžrané škaredé tlusté vousaté baby. Správně je kliknout na "Like", protože to patří do té skupiny. Lidé by ale klikali na "Don't like".
Lidi prostě nevědí, co se jim líbí, musí to za ně řešit Facebook. :-)