FB ruší za každou maličkost účet. Dnes je snažší si zrušit účet tak, že vás kamarád nahlásí. Sami vám jej dobrovolně nesmažou. Mažou za nadávky (u mladých běžná mluva), mažou za vlastní názor (nedoporučuje se psát nic negativního politikům, ani dotaz) a o cenzuře fotek ani nemluvím. Nelíbí se jim vaše jméno, profilovka, telefon, e-mail, smažou vás za cokoliv.
FB je jako ICQ před 10 lety, taky už nemá co nabídnout, jen je na něm zatím hodně kamarádů.
Bohužel FB opravdu za každou maličkost nemaže a je to velká škoda.
Je velká spousta stránek, skupin i jednotlivců, kteří pokud by za ty svoje "maličkosti" mohli dostat permanentní BAN. A pro společnost by to bylo rozhodně pozitivní.
Bohužel FB z důvodů udržování uměle velké populace uživatelů na to kašle. Takže kromě maličkostí jako jsou falešné profily sloužící jen na trollení, stránky neexistujících firem, porušování autorskýžch práv na fotky počínaje konže hudebními a video záznamy. Tak kašle i na stránky které nabízejí veřejně falešné brýle, kabelky, hodinky , půjčky , tedy kromě našich zákonů porušují i ty v USA.
O nějakých pravidlech které FB jako soukromá firma stanovil nemluvě.
Začínají se pomalu ale jistě propojovat se strojovým učením v režimu Off-line prostřednictvím internetu. Dřív nebo později je nebude bavit stále dívat se na nějaký display, protože budou chtít své emoce a prožitky prožívat reálně a stroje potažmo roboti jim to umožní. Časem se stane to že zcela odruší rozdíl mezi dnešním Off-line a On-line a možnost vypnout - odejít z On-line světa se stane minulostí.
Ona ta část mladých se týká jako vždy IM komunikace ikdyž už to není o textu ale o mediáním obsahu. Přelívají se mezi různé kecálky.
Velká sociální síť není jen o IM ale o těch kteří vytvářejí obsah a už z humbuku okolo Internet 2.0 je jasné že Internet je plný konzumentů ale lidí vytvářejících obsah je málo.
Ano to je pravda protože představa byla že lidé budou blogovat , natáčet video blogy , psát recenze a hodnocení.
Selfpromo v podobě selfie na vytvoření nebo udržení dnešní současné sociální sítě nestačí.
Proto jak G , FB, MS se snaží s cpat jakou si variaci na příběhy(story) tedy aď video nebo jen fotoserii.
Ta představa ale právě odporuje tomu, jak nejistá je existence účtu na takových službách. Psát desítky recenzí s tím, že jednou vám účet trvale zablokují a nedozvíte se ani proč?
Samozřejmě by to řešila placená "Pro" verze, kde by byla nějaká práva i na straně uživatele. Ale do toho už se jim moc nechce, tak se nesmí divit, že nikdo nechce vytvářet hodnotný obsah.