Myslím, že to s těmi korporátními weby (že do budoucna nebudou) není pravda. V dnešní době existuje samozřejmě více sociálních sítí (i když je facebook nejrozšířenější). Nemá proto cenu dělat reklamu "pouze" na facebook firemní stránku, protože pravděpodobně bude potřeba mít firemní profil na každé sociální síti (to už je samozřejmě potřeba i dnes). Mimo to, také bude záviset na tom která sociální síť se v budoucnu prosadí více (Osobně nesdílím názor Marka Zuckerberga a to že uživatelé internetu považují soukromí za přežitek, proto bych sázel spíše na Google+ kde je tato problematika řešena lépe...)
A z jiného soudku, tyhle nové reklamní formáty vypadají pěkně, ale pokud budu chtít nějakou originální reklamu na facebook stránku využiju třeba nějakou již hotovou facebook aplikaci, která se v dněšní době na internetu nabízí (třeba zde: facebook aplikace) Jsem na nové formáty samozřejmě zvědavý, ale partnerství s firmou která to bude v ČR prodávat (jak jsem pochopil) se mi moc nezamlouvá, osobně v této věci spíše věřím googlu :-)
Jinak děkuji, moc pěkný článek...